панське дворище твір 8 клас переказ
. Панське дворище⇐ Предыдущая 8 9 10 11 121314 15 16 17 Следующая ⇒Сонце піднялось височенькоСвоїм огненним світлом воно обливало і широке поле, і хлопчикаДворище займало десятин з десять земліІ ніхто не знав, як живуть тамНікого князь до себе не приймавЯк умер князь, з ним вмерло й дворищеЛюди, що там жили, розбрелисяШирокий рів осипався, вода висохла· Скласти план вибіркового переказу: сучасного вигляду дворища (орієнтовний: ІІІЗдравствуй путникФорум ».ХроникОпубликованно [01.02.2021]СегодняГород: Магадан Возраст: 19 Репутация: 105 Сообщений: 328К началуПостоянныйГДЗ по геометрии класс: решебники готовых заданий Поэтому часто выполнение домашней работы предмету подростков занимает много свободного времени требует дополнительных источников информации геометрическим основам 2020, 12:57:13 что такое право? система социальных норм, исполнение которых обязательно всех членов обществаПисьмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стиліЗаходила ніч переказ для 8 класуЯк написати стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі1Прочитати або прослухати текст, який необхідно переказати стисло2Визначити тему й основну думку висловлювання3Вдуматися в тему, пропоновану для стислого переказу4Виділити з тексту основну інформацію5Продумати композицію переказу, тип мовлення6Зробити тематичні виписки7Самостійно скласти план переказу8Виписати художні засоби, що допомагають авторові описати місцевість9Дібрати слова та речення для зв’язку частин тексту5 - 9 классыСрочно допоможіть, даю 50 балівПотрібно написати стислий переказ за цим твором, має бути три абзаца, і можна дібрати заговолок! Дуже срочно!! Прошу поможіть!♡♡♡♡♡♡♧♧♧♧♤♤♤♤Вы можете заказать реферат на тему переказ твору Панське дворище или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «переказ твору Панське дворище»: Проблема аналізу художнього твору при вивченні зарубіжної літератури в школіОсобливості інтелектуальної наполегливості в сприйнятті художнього твору учнями других класів 12 2.1 Методика читання художнього твору в початковій школі 12 2.2 Дослідження рівня інтелектуальної наполегливості в сприйнятті художнього твору молодшими школярами 15 Висновки 25 Список використаної літератури 26Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стиліПісняЗаходила ніч переказ для 8 класу10.05.2014, 10:40загрузкаУ «Голодній волі» спустошення панського дворища передається через такі деталі: замкнуті «столярні двері» великого будинку; «важкий спочинок» панує там, де були гомін, співи; не виглядають з вікон «вигодовані обличчя горничних», не видно «довгобразих облич німих лакуз»У садку доріжки позаростали бур’яном, кропивою, клумби оповила дика березка; щепа сохли, кострубатіли; «бузина розкорінялася-розплоджувалася на волі»Переказ – традиційний для школи вид навчальної роботиВін якнайбільше відповідає сучасним вимогам, оскільки дає можливість організувати навчання за типом діяльностіШколярі вчаться сприймати текст (аудіювання або читання), відтворювати почуте або прочитане (говоріння й письмо)Робота над переказом передбачає не лише відтворення сприйнятого, а й творчість, що виявляється в доборі мовної форми висловлюванняМислення й мовлення не є тотожними, ці процеси розрізняються своїми механізмамиМовимо ми за допомогою слів, мислимо ж значно більшими одиницями – абстрактними моделями, образами-схемамиУкраїнська мова 8 класТемаКонтрольний письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в публіцистичному стиліМета: з’ясувати рівень сформованості в учнів текстотворчих умінь, граматичних і правописних умінь та навичок; розвивати культуру писемного мовлення, мислення, сприяти збагаченню словника школярів, удосконалювати навички самостійної роботиХід урокуІВиклик1Організація класу2Створення емоційного настрою- Я бажаю вам на сьогоднішньому уроці піднесеного настрою, успіхів та гарних оцінокГіпермаркет Знань>>Українська мова>>Українська мова 8 клас>>Українська мова: Усний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стиліПригадайте! Що таке опис?2Опис місцевості здебільшого є складовою частиною художнього твору, до якого вводиться з певною метою (для уточнення, для характеристики події, для увиразнення оповіді тощо)3В описах місцевості в художньому стилі є лексика, за допомогою якої автор виражає своє ставлення до зображуваного366 ІПрочитайте тексти► Підготуватися до стислого переказу текстів, попередньо з'ясувавши стилістичні особливості висловлювань художнього стилюІра «Хто краще?» ► Прослухати перекази однокласників і визначити найкращийУказати на недоліки й шляхи їх усуненняIVСприймання тексту на слух► Прослухати текстО.п.глазова т.в.косян навчальні перекази з української мови 8 клас 1999, 2000 зміст розповідні текстиз елементами опису місцевості 4 розповідні тексти з елементами опису пам яток історії та культури текстиTranscription1 О.П.Глазова Т.В.Косян навчальні перекази з української мови 8 клас 1999, 20002 ЗМІСТ РОЗПОВІДНІ ТЕКСТИЗ ЕЛЕМЕНТАМИ ОПИСУ МІСЦЕВОСТІ 4 РОЗПОВІДНІ ТЕКСТИ З ЕЛЕМЕНТАМИ ОПИСУ ПАМ ЯТОК ІСТОРІЇ ТА КУЛЬТУРИ ТЕКСТИ НАУКОВОГО СТИЛЮ 46 ТЕКСТИ ПУБЛІЦИСТИЧНОГО СТИЛЮ ПЕРЕДМОВА Переказ традиційний для школи вид навчальної роботиЗразок переказуХутір НадіяСтепове безмежжя тече буйною зеленавістю хлібів, мерехтить під сонцемДрімає у затінку старовинна українська хата, в якій писались великі твориДзюркотить джерельна водаПрипадімо і ми до неї, напиймося з цієї цілющої криниціБондар О.СРідна моваПисьмові творчі роботи: коментарі та зразки8 - 9 кл- Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2006- 881Вибірковий переказ — це детальний, логічно послідовний виклад змісту одного з питань переказуваного текстуПереказувати вибірково — означає вибрати з тексту місця, які відповідають конкретному питанню, вузькій темі2Особливості опису пам'яток культури♦ Пам'ятка (-и, мн-тки, -ток, але дві (три, чотири) пам'ятки) — предмет матеріальної культури минулого, який зберігся, щось таке, що здатне відновити і берегти людську пам'ятьЛітературна пам'яткаПам'ятка історії3Ознайомлення з пам’яткою«Як готуватися до вибіркового переказу текстів» (додаток №1)Написати вибірковий переказ прослуханого тексту, докладно описуючи архітектурний комплекс Вірменського катедрального соборуVНаписання вибіркового переказу тексту розповідного характеру з елементами опису пам’ятки історії та культуриVІДомашнє завдання1Завершити роботу над оформленням остаточного варіанта переказу, розпочату на уроці2Скласти усний твір-опис пам’ятки архітектури вашої місцевості, яка залишила про себе пам’ять і стала національною святинеюТемаПисьмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії та культукиМета: розвивати в учнів мовленнєво-комунікативні вміння переказувати текст розповідного характеру, що містить опис пам’ятки історії; удосконалити культуру писемного мовлення; художнього слова виховувати любов і повагу до культурної спадщини свого народуТип уроку: урок розвитку комунікативних умінь8 класСвітова літератураУкраїнська літератураАвтор починає твір так: «Життя нашого поета таке дивне, що, слухаючи про нього, можна було б сказати, що це — легенда, коли б усе те діялося не перед нашими очимаМені хотілось і почати повість про поета, як починаються казки»Напевно, щоб підкреслити давність подій, наскільки відрізняються вони від теперішнього життяПанський десятник— Сьогодні в мене свято — сина Бог послав, не можу кинути породіллю з малими дітьми в хаті, — одгукується з хати Григор— Не моє діло, панові будеш казатиДВО́РИЩЕ, а,1Те саме, що двір1 1, 5— Достану грошенят — у мене буде рай: Будинок, дворище, мальовані ворота (Гл., Вибр., 1957, 171); Була тільки хатка та дворища клапоть, а землю хліборобну наймати доводилось (Гр., Без хліба, 1958, 151); Через прохідну будку Висоцький вийшов на широке заводське дворище (Ткач, Чергзавдання, 1951, 84)2Запустіла ділянка, на якій у минулому була садибаХата їх так і розвалилась пусткою; ніхто не купив, бо, кажуть, щовечора, як місяць зійде, по тому дворищу тиняється молода Орлиха (Вовчок, І, 1955, 84); Часто приходить [батько] до Чадака й на старімЛітератураСтислі переказиДуже стислий переказ твору «Собор» Олесь ГончарДуже стислий переказ твору «Собор» Олесь Гончар1 2 3 4 5Рейтинг скороченого переказу — 4.18 на основі 33 голосів (Ваша оцінка —)ІСело Зачіплянка має історію ще з козацьких часів — імовірно якийсь козак черговий раз міняв списи та зачепився за якусь молодицю Панське дворище⇐ Предыдущая 8 9 10 11 121314 15 16 17 Следующая ⇒Сонце піднялось височенькоСвоїм огненним світлом воно обливало і широке поле, і хлопчикаДворище займало десятин з десять земліІ ніхто не знав, як живуть тамНікого князь до себе не приймавЯк умер князь, з ним вмерло й дворищеЛюди, що там жили, розбрелисяШирокий рів осипався, вода висохла· Скласти план вибіркового переказу: сучасного вигляду дворища (орієнтовний: ІДворище займало десятин з десять земліІІШирокий рів осипався, вода висохлаПисьмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стиліЗаходила ніч переказ для 8 класуЯк написати стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі1Прочитати або прослухати текст, який необхідно переказати стисло2Визначити тему й основну думку висловлювання3Вдуматися в тему, пропоновану для стислого переказу4Виділити з тексту основну інформацію5Продумати композицію переказу, тип мовлення6Зробити тематичні виписки7Самостійно скласти план переказу8Виписати художні засоби, що допомагають авторові описати місцевість9Дібрати слова та речення для зв’язку частин текстуЗдравствуй путникФорум » ХроникОпубликованно [01.02.2021]СегодняГород: Магадан Возраст: 19 Репутация: 105 Сообщений: 328К началуПостоянныйГДЗ по геометрии класс: решебники готовых заданий Поэтому часто выполнение домашней работы предмету подростков занимает много свободного времени требует дополнительных источников информации геометрическим основам 2020, 12:57:13 что такое право? система социальных норм, исполнение которых обязательно всех членов обществаУкраїнська мова 8 класТемаКонтрольний письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в публіцистичному стиліМета: з’ясувати рівень сформованості в учнів текстотворчих умінь, граматичних і правописних умінь та навичок; розвивати культуру писемного мовлення, мислення, сприяти збагаченню словника школярів, удосконалювати навички самостійної роботиХід урокуІВиклик1Організація класу2Створення емоційного настрою- Я бажаю вам на сьогоднішньому уроці піднесеного настрою, успіхів та гарних оцінокВы можете заказать реферат на тему переказ твору Панське дворище или найти уже готовые рефераты, которые содержат некоторую информацию по запросу «переказ твору Панське дворище»: Проблема аналізу художнього твору при вивченні зарубіжної літератури в школіОсобливості інтелектуальної наполегливості в сприйнятті художнього твору учнями других класів 12 2.1 Методика читання художнього твору в початковій школі 12 2.2 Дослідження рівня інтелектуальної наполегливості в сприйнятті художнього твору молодшими школярами 15 Висновки 25 Список використаної літератури 26Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стиліПісняЗаходила ніч переказ для 8 класу10.05.2014, 10:40загрузкаСам текст для переказу (за ГВоротнюком) починається так: "Полонивши дивовижної краси українку, турецький паша ладен був узяти її за дружинуДля цього треба було навернути бранку у магометанську віру."Ось переказ цього тексту: = Білгород-Дністровська фортецяКолись турецький паша взяв у полон українку дивної краси і був готовий одружитися з неюАле йому треба було змусити полонянку прийняти магометанську віруУ «Голодній волі» спустошення панського дворища передається через такі деталі: замкнуті «столярні двері» великого будинку; «важкий спочинок» панує там, де були гомін, співи; не виглядають з вікон «вигодовані обличчя горничних», не видно «довгобразих облич німих лакуз»У садку доріжки позаростали бур’яном, кропивою, клумби оповила дика березка; щепа сохли, кострубатіли; «бузина розкорінялася-розплоджувалася на волі»Зразок переказуХутір НадіяСтепове безмежжя тече буйною зеленавістю хлібів, мерехтить під сонцемДрімає у затінку старовинна українська хата, в якій писались великі твориДзюркотить джерельна водаПрипадімо і ми до неї, напиймося з цієї цілющої криниціБондар О.СРідна моваПисьмові творчі роботи: коментарі та зразки8 - 9 кл- Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2006- 88Гіпермаркет Знань>>Українська мова>>Українська мова 8 клас>>Українська мова: Усний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стиліПригадайте! Що таке опис?2Опис місцевості здебільшого є складовою частиною художнього твору, до якого вводиться з певною метою (для уточнення, для характеристики події, для увиразнення оповіді тощо)3В описах місцевості в художньому стилі є лексика, за допомогою якої автор виражає своє ставлення до зображуваного366 ІПрочитайте текстиПереказ – традиційний для школи вид навчальної роботиВін якнайбільше відповідає сучасним вимогам, оскільки дає можливість організувати навчання за типом діяльностіШколярі вчаться сприймати текст (аудіювання або читання), відтворювати почуте або прочитане (говоріння й письмо)Робота над переказом передбачає не лише відтворення сприйнятого, а й творчість, що виявляється в доборі мовної форми висловлюванняМислення й мовлення не є тотожними, ці процеси розрізняються своїми механізмамиМовимо ми за допомогою слів, мислимо ж значно більшими одиницями – абстрактними моделями, образами-схемами8 класСвітова літератураУкраїнська літератураАвтор починає твір так: «Життя нашого поета таке дивне, що, слухаючи про нього, можна було б сказати, що це — легенда, коли б усе те діялося не перед нашими очимаМені хотілось і почати повість про поета, як починаються казки»Напевно, щоб підкреслити давність подій, наскільки відрізняються вони від теперішнього життяПанський десятник— Сьогодні в мене свято — сина Бог послав, не можу кинути породіллю з малими дітьми в хаті, — одгукується з хати Григор— Не моє діло, панові будеш казатиНаписати вибірковий переказ прослуханого тексту, докладно описуючи архітектурний комплекс Вірменського катедрального соборуVНаписання вибіркового переказу тексту розповідного характеру з елементами опису пам’ятки історії та культуриVІДомашнє завдання1Завершити роботу над оформленням остаточного варіанта переказу, розпочату на уроці2Скласти усний твір-опис пам’ятки архітектури вашої місцевості, яка залишила про себе пам’ять і стала національною святинею1Вибірковий переказ — це детальний, логічно послідовний виклад змісту одного з питань переказуваного текстуПереказувати вибірково — означає вибрати з тексту місця, які відповідають конкретному питанню, вузькій темі2Особливості опису пам'яток культуриТвір стояв уже повністю готовий для відливання у бронзі у майстерні ММанізера в Ленінграді, коли в справу втрутилося більшовицьке керівництвоЗа спогадами канадського скульптора українського походження ЛМолодожанина, який тоді навчався в АМ у ММанізера, скульптору наказали зняти сцену з гайдамаками, а постать ТШевченка переробити так, щоб він виглядав засмученимДВО́РИЩЕ, а,1Те саме, що двір1 1, 5— Достану грошенят — у мене буде рай: Будинок, дворище, мальовані ворота (Гл., Вибр., 1957, 171); Була тільки хатка та дворища клапоть, а землю хліборобну наймати доводилось (Гр., Без хліба, 1958, 151); Через прохідну будку Висоцький вийшов на широке заводське дворище (Ткач, Чергзавдання, 1951, 84)2Запустіла ділянка, на якій у минулому була садибаХата їх так і розвалилась пусткою; ніхто не купив, бо, кажуть, щовечора, як місяць зійде, по тому дворищу тиняється молода Орлиха (Вовчок, І, 1955, 84); Часто приходить [батько] до Чадака й на старімО.п.глазова т.в.косян навчальні перекази з української мови 8 клас 1999, 2000 зміст розповідні текстиз елементами опису місцевості 4 розповідні тексти з елементами опису пам яток історії та культури текстиTranscription1 О.П.Глазова Т.В.Косян навчальні перекази з української мови 8 клас 1999, 20002 ЗМІСТ РОЗПОВІДНІ ТЕКСТИЗ ЕЛЕМЕНТАМИ ОПИСУ МІСЦЕВОСТІ 4 РОЗПОВІДНІ ТЕКСТИ З ЕЛЕМЕНТАМИ ОПИСУ ПАМ ЯТОК ІСТОРІЇ ТА КУЛЬТУРИ ТЕКСТИ НАУКОВОГО СТИЛЮ 46 ТЕКСТИ ПУБЛІЦИСТИЧНОГО СТИЛЮ ПЕРЕДМОВА Переказ традиційний для школи вид навчальної роботиТемаПисьмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії та культукиМета: розвивати в учнів мовленнєво-комунікативні вміння переказувати текст розповідного характеру, що містить опис пам’ятки історії; удосконалити культуру писемного мовлення; художнього слова виховувати любов і повагу до культурної спадщини свого народуТип уроку: урок розвитку комунікативних уміньКонспекти уроків - Матеріали конспекту навчають детально переказувати текст художнього стилю, розвиватимуть логічне мислення учнів, збагатять словниковий запас слів і перевірять засвоєння теми "Однорідні члени речення"Матеріали конспекту допоможуть сформувати культуру усного і писемного мовлення, розвивати логічне і образне мислення, пам’ять, навчать дітей шанувати і берегти духовну спадщину свого народу65письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру 3 елементами опису приміщеннязавдання 576576Гостинна вітальня Переказ Щонеділі родина збирається у вітальніПосередині - круглий стілБіля вікна - музичний центр і відеомагнітофон 8 КЛАСУ 8-му класі програма передбачае проведения усних та пись-мових переказів таких видів: докладний переказ тексту худож-нього стилю із творчим завданням; стислий переказ розповід-ного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі і тексту публіцистичного стилю; вибірковий переказ розповід-иого тексту з елементами опису пам'яток історіі' та культури в науковому стилі та розповідного тексту з елементами опису пам'ятокісторіі' та культури в публіцистичному стиліОбсяг текстів для докладного переказу — 250—300 слів, для стисло-го та вибіркового переказів — 37Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стиліПісняЗаходила ніч переказ для 8 класу10.05.2014, 10:40загрузкаПисьмовий докладний переказ текстуХудожнього стилю із творчим завданнямНаписати докладний переказ тексту, підпорядковуючи висловлювання темі й основній думці, дотримуючись композиції, мовних і стильових особливостей, а також авторського задумуIVПідготовка чорнового варіанта переказуНавчальні перекази з української мови8 клас1999, 2000ЗМІСТПереказ – традиційний для школи вид навчальної роботиВін якнайбільше відповідає сучасним вимогам, оскільки дає можливість організувати навчання за типом діяльностіШколярі вчаться сприймати текст (аудіювання або читання), відтворювати почуте або прочитане (говоріння й письмо)Робота над переказом передбачає не лише відтворення сприйнятого, а й творчість, що виявляється в доборі мовної форми висловлюванняМислення й мовлення не є тотожними, ці процеси розрізняються своїми механізмамиМовимо ми за допомогою слів, мислимо ж значно більшими одиницями – абстрактними моделями, образами-схемамиУсний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості► Восьмикласники стисло переказують художній текст за самостійно складеним планомVУзагальнення зробленого на уроціVIДомашнє завдання1Написати стислий переказ тексту, опрацьованого на уроці2Пригадати ситуацію, коли ви були на відпочинку, у подорожі, на екскурсії, та вас вразила побачена місцевістьПідготовка чорнового варіанта переказу, його редагування з використанням пам'яткиЯк написати стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі1Прочитати або прослухати текст, який необхідно переказати стисло2Визначити тему й основну думку висловлювання✅ Найди верный ответ на вопрос «Переказ твору "Острів що пливе у вічність"8 клас » по предмету Украинский язык, а если ответа нет или никто не дал верного ответа, то воспользуйся поиском и попробуй найти ответ среди похожих вопросовИскать другие ответыПомоги с ответомУкраїнці здавна любили і шанували батьківський крайВиписати слова з речення у яких кількість звуків і букв різнаНет ответаПомогите составить диалог на украинском языке на тему Новый год, где праздновать, День Святого Николая, и т.Мета: удосконалювати вміння учнів створювати усні й письмові перекази розповідних текстів з елементами опису пам'яток історії та культури; вчити яскраво та точно викладати свої думки; розвивати усне й писемне мовлення, пам'ять; прищеплювати історичну пам'ять; виховувати естетичний смакОбладнання: словники, текст переказуХід уроку іактуалізація опорних знань учнів 1удосконалювати вміння учнів створювати усні й письмові перекази розповідних текстів з елементами опису пам'яток історії та культури; вчити яскраво та точно викладати свої думки; розвивати усне й писемне мовлення, пам'ять; прищеплювати історичну пам'ять; виховувати естетичний смакУкраїнські перекази - для школи і школярівВірші, диктанти та твориДокладні перекази тексту з української мови, стислі перекази творів українських письменників, контрольні українські перекази для школярів художнього стилюТвір [94]Українські твори на тему життя людини, твір опис та твір роздум українською мовою, художні твори мініатюри про мати та дитинуДіалог [13]Діалоги з української мови, короткі та довгіМініатюра [5]Твори мініатюри українською мовою на різні темиДля школярів, школи та вчителів у допомогуРозповідь [12]Зразок переказуХутір НадіяСтепове безмежжя тече буйною зеленавістю хлібів, мерехтить під сонцемДрімає у затінку старовинна українська хата, в якій писались великі твориДзюркотить джерельна водаПрипадімо і ми до неї, напиймося з цієї цілющої криниціБондар О.СРідна моваПисьмові творчі роботи: коментарі та зразки8 - 9 кл- Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2006- 88Підготовка чорнового варіанта переказу, його редагування з використанням пам’яткиЯк написати стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі1Прочитати або прослухати текст, який необхідно переказати стисло2Визначити тему й основну думку висловлювання3Вдуматися в тему, пропоновану для стислого переказу4Виділити з тексту основну інформацію5Продумати композицію переказу, тип мовлення6Зробити тематичні виписки7Самостійно скласти план переказу8Виписати художні засоби, що допомагають авторові описати місцевість9Дібрати словаТвір панський двір українська литература 8 клас читати0 голосов2 просмотровТвір панський двір українська литература 8 клас читатипанськийукраїнськаОсь панський двір! На згір'ї край села пишається на сонці, наче рожаТиша довкола нього заляглаПідготовка чорнового варіанта переказу, його редагування з використанням пам’яткиЯк написати стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі1Прочитати або прослухати текст, який необхідно переказати стисло2Визначити тему й основну думку висловлювання3Вдуматися в тему, пропоновану для стислого переказу4Виділити з тексту основну інформацію5Продумати композицію переказу, тип мовлення6Зробити тематичні виписки7Самостійно скласти план переказу8Виписати художні засоби, що допомагають авторові описати місцевість9Дібрати словаПідготовка до роботи над переказом◊ Читання тексту◊ Пояснення лексичного значення наявних у тексті слів, що перебувають у пасивному словнику учнів◊ Визначення теми та головної думки текстуЗ’ясування стилю текстуВизначення покладеного в основу тексту типу мовлення, допоміжних типів мовлення◊ Індивідуальне складання плану тексту◊ Обговорення можливих варіантів закінчення (бажано відбити в плані переказу одним-двома пунктами)◊ Читання текстуІІІСамостійна робота учнів над переказом на чернеткахРедагування чорнових варіантів тексту переказу з продовженнямПереписування відредЩоб скласти переказ твору «Ліхтарник»Сухомлинського, уважно прочитайте його та складіть планЦей текст розповідного характеруНавчальною програмою 6 класу шкіл з українською мовою навчання передбачено написання письмового докладного переказу тексту художнього стилю з творчим завданнямНижче подано оригінальний текстСухомлинського, а після нього (дивіться далі) — переказ з планомТвірСеред зелених луків і дрімучих лісів текла річкаПовновода, глибока, але тиха й ласкава6Написати вибірковий переказ опису кімнатиРабиня, текст розповідного характеру з елементами опису приміщення, українська моваПовернутися на сторінку Шкільні твори з української мови і літератури© zubrila.com, 2014–2019При цитуванні матеріалів zubrila.com гіперпосилання на джерело обов’язковеЗ усіх питань звертайтеся на адресу admin%zubrila.comУрок № 5 письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стиліМета: удосконалити мовленнєво-мислительні вміння восьмикласників визначати тему й основну думку тексту, тип і стиль мовлення почутого або прочитаного висловлювання; розвивати мовленнєво-комунікативні вміння здійснювати типологічний, композиційний і змістовий аналіз художнього тексту розповідного характеру з елементами опису місцевості, сприймати текст, розуміти його зміст, стисло відтворювати на письмі, використовуючи мовні засоби, властиві висловлюванням художнього стилюПідготовка чорнового варіанта переказу, його редагування з використанням пам’яткиМені потрібен переказ таксту "Ікона" на завтра, а переказ для мене найстрашніше завдання! Допоможіть будь ласка! Ну будь ласочка!Роман стрімкоВы находитесь на странице вопроса "переказ мужній баррі", категории "українська мова"Данный вопрос относится к разделу "10-11" классовЗдесь вы сможете получить ответ, а также обсудить вопрос с посетителями сайтаАвтоматический умный поиск поможет найти похожие вопросы в категории "українська мова"Повість «Микола Джеря» називають одним із кращих творів І.Нечуя-ЛевицькогоІ одна з причин такого визнання — неперевершені описи природиАкадемік ОБілецький зазначав, що «у нього [Нечуя-Левицького] майже немає творів, куди пейзаж не входив би як обов’язковий елемент»Уже на першій сторінці повісті нас зустрічає Краса: «Серед долини зеленіють розкішні густі та високі верби», скрізь бачиш море садківЗвідусіль, з усіх куточків села плине багатство природи: «село наче в розкішних алеях»Щоб скласти переказ твору «Ліхтарник»Сухомлинського, уважно прочитайте його та складіть планЦей текст розповідного характеруНавчальною програмою 6 класу шкіл з українською мовою навчання передбачено написання письмового докладного переказу тексту художнього стилю з творчим завданнямНижче подано оригінальний текстСухомлинського, а після нього (дивіться далі) — переказ з планомТвірСеред зелених луків і дрімучих лісів текла річкаПовновода, глибока, але тиха й ласкава65письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру 3 елементами опису приміщеннязавдання 576576Гостинна вітальня Переказ Щонеділі родина збирається у вітальніПосередині - круглий стілБіля вікна - музичний центр і відеомагнітофонТвори з української мови 8 класТвір на темуТвір на тему: Прекрасне і потворне у нашому життіТвір на тему: МОЯ ВУЛИЦЯ, ТВІР-ОПИС МІСЦЕВОСТІУ кожної людини є найпам’ятніші, найдорожчі місця в життітвори 5 кластвори 6 кластвори 9 кластвори для ЗНОФразеологізми“Пісня про Гайавату” переказ короткоХарактеристика Гайавати з цитатами“Запах думки” скорочено Роберт ШекліНаписати твір на тему єднаймося браття українцї срочно надо пожалуста неділіУкраїнська мова, опубликовано 18.06.2019Правильно поділено на частини для переносу кожне слово рядка А:знайом-ство,раннь-го,природо- знавствоТвір на тему село у якому я живуУкраїнська мова, опубликовано 18.06.2019Чим поведінка вовка краща за поведінку людини?? 4Орієнтовний план переказу1Пошуки оселі художниці2Запрошення жінкиПричандалля на ослоні7Картини художниці у світлиці8Скромна і талановита жінка5Написати переказ від третьої особи (він, журналіст, гість)Посилання за темою: ▶ Сполучник▶ Вибірковий переказ тексту наукового стилю▶ РоздумУсний переказ тексту-роздуму Але тут йому не поталанилоХоч від природи юнак і володів красномовством, та мав надто слабенький як для оратора голос і нечітку дикціюДо всього ж він ще й гаркавив, на трибуні тримався невпевнено, часом губився і знічувавсяІ Демосфен, не гаючи часу, зайнявся працею над самим собоюЩоб стати оратором, вирішив він, треба заново себе створитиУсе зваживши й обміркувавши, Демосфен почав удосконалювати свою вимову, а постійними декламаціями тренував голос, одночасно працюючи і над стилемХодив на навчання до одного видатного оратора, той допомагав юнакові ставити голосРозповідають, що Демосфен щодня йшов до моря і там, на березі, годинами декламував вірші, намагаючись звуками свого голосу заглушити шум прибережних хвильУперта й постійна праця невдовзі почала давати наслідки: Демосфен уже вільніше й природніше тримався на трибуні, слабенький від природи голос набирав сили, гаркавість зникла, дикція вирівняласьПочав Демосфен із судових промов і так непомітно й несподівано втягнувся в бурхливе політичне життя Афін, до чого мав великий потяг ще з юнацьких літВолодіючи несхибною впертістю, маючи від природи дар красномовця, Демосфен таки викував себе зановоДо нього оратори натискували на риторичну декламацію, спрямовуючи основну увагу на вживання фігур та плавну ритміку мовиДемосфен від цього відмовився, а натомість створив свій власний стиль промов — гнучкий, блискучий, що поєднував красномовство адвоката з красномовством політичного діячаНесподівані переходи від звичайних прозаїчний фраз до риторичних зворотів, особливо під час патетичних вигуків і звертань, створювали сильне враження на слухачівМинуло небагато часу, і всі почали визнавати Демосфена найблискучішим і найзмістовнішим оратором Панське дворище⇐ Предыдущая 8 9 10 11 121314 15 16 17 Следующая ⇒Сонце піднялось височенькоСвоїм огненним світлом воно обливало і широке поле, і хлопчикаДворище займало десятин з десять земліІ ніхто не знав, як живуть тамНікого князь до себе не приймавЯк умер князь, з ним вмерло й дворищеЛюди, що там жили, розбрелисяШирокий рів осипався, вода висохла· Скласти план вибіркового переказу: сучасного вигляду дворища (орієнтовний: ІДворище займало десятин з десять земліІІШирокий рів осипався, вода висохлаПисьмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стиліЗаходила ніч переказ для 8 класуЯк написати стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі1Прочитати або прослухати текст, який необхідно переказати стисло2Визначити тему й основну думку висловлювання3Вдуматися в тему, пропоновану для стислого переказу4Виділити з тексту основну інформацію5Продумати композицію переказу, тип мовлення6Зробити тематичні виписки7Самостійно скласти план переказу8Виписати художні засоби, що допомагають авторові описати місцевість9Дібрати слова та речення для зв’язку частин текстуЗдравствуй путникФорум » ХроникОпубликованно [01.02.2021]СегодняГород: Магадан Возраст: 19 Репутация: 105 Сообщений: 328К началуПостоянныйГДЗ по геометрии класс: решебники готовых заданий Поэтому часто выполнение домашней работы предмету подростков занимает много свободного времени требует дополнительных источников информации геометрическим основам 2020, 12:57:13 что такое право? Що таке опис?2Опис місцевості здебільшого є складовою частиною художнього твору, до якого вводиться з певною метою (для уточнення, для характеристики події, для увиразнення оповіді тощо)3В описах місцевості в художньому стилі є лексика, за допомогою якої автор виражає своє ставлення до зображуваного366 ІПрочитайте текстиПереказ – традиційний для школи вид навчальної роботиВін якнайбільше відповідає сучасним вимогам, оскільки дає можливість організувати навчання за типом діяльностіШколярі вчаться сприймати текст (аудіювання або читання), відтворювати почуте або прочитане (говоріння й письмо)Робота над переказом передбачає не лише відтворення сприйнятого, а й творчість, що виявляється в доборі мовної форми висловлюванняМислення й мовлення не є тотожними, ці процеси розрізняються своїми механізмамиМовимо ми за допомогою слів, мислимо ж значно більшими одиницями – абстрактними моделями, образами-схемами8 класСвітова літератураУкраїнська літератураАвтор починає твір так: «Життя нашого поета таке дивне, що, слухаючи про нього, можна було б сказати, що це — легенда, коли б усе те діялося не перед нашими очимаМені хотілось і почати повість про поета, як починаються казки»Напевно, щоб підкреслити давність подій, наскільки відрізняються вони від теперішнього життяПанський десятник— Сьогодні в мене свято — сина Бог послав, не можу кинути породіллю з малими дітьми в хаті, — одгукується з хати Григор— Не моє діло, панові будеш казатиНаписати вибірковий переказ прослуханого тексту, докладно описуючи архітектурний комплекс Вірменського катедрального соборуVНаписання вибіркового переказу тексту розповідного характеру з елементами опису пам’ятки історії та культуриVІДомашнє завдання1Завершити роботу над оформленням остаточного варіанта переказу, розпочату на уроці2Скласти усний твір-опис пам’ятки архітектури вашої місцевості, яка залишила про себе пам’ять і стала національною святинею1Вибірковий переказ — це детальний, логічно послідовний виклад змісту одного з питань переказуваного текстуПереказувати вибірково — означає вибрати з тексту місця, які відповідають конкретному питанню, вузькій темі2Особливості опису пам'яток культуриТвір стояв уже повністю готовий для відливання у бронзі у майстерні ММанізера в Ленінграді, коли в справу втрутилося більшовицьке керівництвоЗа спогадами канадського скульптора українського походження ЛМолодожанина, який тоді навчався в АМ у ММанізера, скульптору наказали зняти сцену з гайдамаками, а постать ТШевченка переробити так, щоб він виглядав засмученимДВО́РИЩЕ, а,1Те саме, що двір1 1, 5— Достану грошенят — у мене буде рай: Будинок, дворище, мальовані ворота (Гл., Вибр., 1957, 171); Була тільки хатка та дворища клапоть, а землю хліборобну наймати доводилось (Гр., Без хліба, 1958, 151); Через прохідну будку Висоцький вийшов на широке заводське дворище (Ткач, Чергзавдання, 1951, 84)2Запустіла ділянка, на якій у минулому була садибаХата їх так і розвалилась пусткою; ніхто не купив, бо, кажуть, щовечора, як місяць зійде, по тому дворищу тиняється молода Орлиха (Вовчок, І, 1955, 84); Часто приходить [батько] до Чадака й на старімО.п.глазова т.в.косян навчальні перекази з української мови 8 клас 1999, 2000 зміст розповідні текстиз елементами опису місцевості 4 розповідні тексти з елементами опису пам яток історії та культури текстиTranscription1 О.П.Глазова Т.В.Косян навчальні перекази з української мови 8 клас 1999, 20002 ЗМІСТ РОЗПОВІДНІ ТЕКСТИЗ ЕЛЕМЕНТАМИ ОПИСУ МІСЦЕВОСТІ 4 РОЗПОВІДНІ ТЕКСТИ З ЕЛЕМЕНТАМИ ОПИСУ ПАМ ЯТОК ІСТОРІЇ ТА КУЛЬТУРИ ТЕКСТИ НАУКОВОГО СТИЛЮ 46 ТЕКСТИ ПУБЛІЦИСТИЧНОГО СТИЛЮ ПЕРЕДМОВА Переказ традиційний для школи вид навчальної роботиТемаПисьмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії та культукиМета: розвивати в учнів мовленнєво-комунікативні вміння переказувати текст розповідного характеру, що містить опис пам’ятки історії; удосконалити культуру писемного мовлення; художнього слова виховувати любов і повагу до культурної спадщини свого народуТип уроку: урок розвитку комунікативних уміньКонспекти уроків - Матеріали конспекту навчають детально переказувати текст художнього стилю, розвиватимуть логічне мислення учнів, збагатять словниковий запас слів і перевірять засвоєння теми "Однорідні члени речення"Матеріали конспекту допоможуть сформувати культуру усного і писемного мовлення, розвивати логічне і образне мислення, пам’ять, навчать дітей шанувати і берегти духовну спадщину свого народу65письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру 3 елементами опису приміщеннязавдання 576576Гостинна вітальня Переказ Щонеділі родина збирається у вітальніПосередині - круглий стілБіля вікна - музичний центр і відеомагнітофон Але тут йому не поталанилоХоч від природи юнак і володів красномовством, та мав надто слабенький як для оратора голос і нечітку дикціюДо всього ж він ще й гаркавив, на трибуні тримався невпевнено, часом губився і знічувавсяІ Демосфен, не гаючи часу, зайнявся працею над самим собоюЩоб стати оратором, вирішив він, треба заново себе створитиУсе зваживши й обміркувавши, Демосфен почав удосконалювати свою вимову, а постійними декламаціями тренував голос, одночасно працюючи і над стилемХодив на навчання до одного видатного оратора, той допомагав юнакові ставити голосРозповідають, що Демосфен щодня йшов до моря і там, на березі, годинами декламував вірші, намагаючись звуками свого голосу заглушити шум прибережних хвильУперта й постійна праця невдовзі почала давати наслідки: Демосфен уже вільніше й природніше тримався на трибуні, слабенький від природи голос набирав сили, гаркавість зникла, дикція вирівняласьПочав Демосфен із судових промов і так непомітно й несподівано втягнувся в бурхливе політичне життя Афін, до чого мав великий потяг ще з юнацьких літВолодіючи несхибною впертістю, маючи від природи дар красномовця, Демосфен таки викував себе зановоДо нього оратори натискували на риторичну декламацію, спрямовуючи основну увагу на вживання фігур та плавну ритміку мовиДемосфен від цього відмовився, а натомість створив свій власний стиль промов — гнучкий, блискучий, що поєднував красномовство адвоката з красномовством політичного діячаНесподівані переходи від звичайних прозаїчний фраз до риторичних зворотів, особливо під час патетичних вигуків і звертань, створювали сильне враження на слухачівМинуло небагато часу, і всі почали визнавати Демосфена найблискучішим і найзмістовнішим оратором Панське дворище⇐ Предыдущая 8 9 10 11 121314 15 16 17 Следующая ⇒Сонце піднялось височенькоСвоїм огненним світлом воно обливало і широке поле, і хлопчикаДворище займало десятин з десять земліІ ніхто не знав, як живуть тамНікого князь до себе не приймавЯк умер князь, з ним вмерло й дворищеЛюди, що там жили, розбрелисяШирокий рів осипався, вода висохла· Скласти план вибіркового переказу: сучасного вигляду дворища (орієнтовний: ІДворище займало десятин з десять земліІІШирокий рів осипався, вода висохлаПисьмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стиліЗаходила ніч переказ для 8 класуЯк написати стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі1Прочитати або прослухати текст, який необхідно переказати стисло2Визначити тему й основну думку висловлювання3Вдуматися в тему, пропоновану для стислого переказу4Виділити з тексту основну інформацію5Продумати композицію переказу, тип мовлення6Зробити тематичні виписки7Самостійно скласти план переказу8Виписати художні засоби, що допомагають авторові описати місцевість9Дібрати слова та речення для зв’язку частин текстуЗдравствуй путникФорум » ХроникОпубликованно [01.02.2021]СегодняГород: Магадан Возраст: 19 Репутация: 105 Сообщений: 328К началуПостоянныйГДЗ по геометрии класс: решебники готовых заданий Поэтому часто выполнение домашней работы предмету подростков занимает много свободного времени требует дополнительных источников информации геометрическим основам 2020, 12:57:13 что такое право? Що таке опис?2Опис місцевості здебільшого є складовою частиною художнього твору, до якого вводиться з певною метою (для уточнення, для характеристики події, для увиразнення оповіді тощо)3В описах місцевості в художньому стилі є лексика, за допомогою якої автор виражає своє ставлення до зображуваного366 ІПрочитайте текстиПереказ – традиційний для школи вид навчальної роботиВін якнайбільше відповідає сучасним вимогам, оскільки дає можливість організувати навчання за типом діяльностіШколярі вчаться сприймати текст (аудіювання або читання), відтворювати почуте або прочитане (говоріння й письмо)Робота над переказом передбачає не лише відтворення сприйнятого, а й творчість, що виявляється в доборі мовної форми висловлюванняМислення й мовлення не є тотожними, ці процеси розрізняються своїми механізмамиМовимо ми за допомогою слів, мислимо ж значно більшими одиницями – абстрактними моделями, образами-схемами8 класСвітова літератураУкраїнська літератураАвтор починає твір так: «Життя нашого поета таке дивне, що, слухаючи про нього, можна було б сказати, що це — легенда, коли б усе те діялося не перед нашими очимаМені хотілось і почати повість про поета, як починаються казки»Напевно, щоб підкреслити давність подій, наскільки відрізняються вони від теперішнього життяПанський десятник— Сьогодні в мене свято — сина Бог послав, не можу кинути породіллю з малими дітьми в хаті, — одгукується з хати Григор— Не моє діло, панові будеш казатиНаписати вибірковий переказ прослуханого тексту, докладно описуючи архітектурний комплекс Вірменського катедрального соборуVНаписання вибіркового переказу тексту розповідного характеру з елементами опису пам’ятки історії та культуриVІДомашнє завдання1Завершити роботу над оформленням остаточного варіанта переказу, розпочату на уроці2Скласти усний твір-опис пам’ятки архітектури вашої місцевості, яка залишила про себе пам’ять і стала національною святинею1Вибірковий переказ — це детальний, логічно послідовний виклад змісту одного з питань переказуваного текстуПереказувати вибірково — означає вибрати з тексту місця, які відповідають конкретному питанню, вузькій темі2Особливості опису пам'яток культуриТвір стояв уже повністю готовий для відливання у бронзі у майстерні ММанізера в Ленінграді, коли в справу втрутилося більшовицьке керівництвоЗа спогадами канадського скульптора українського походження ЛМолодожанина, який тоді навчався в АМ у ММанізера, скульптору наказали зняти сцену з гайдамаками, а постать ТШевченка переробити так, щоб він виглядав засмученимДВО́РИЩЕ, а,1Те саме, що двір1 1, 5— Достану грошенят — у мене буде рай: Будинок, дворище, мальовані ворота (Гл., Вибр., 1957, 171); Була тільки хатка та дворища клапоть, а землю хліборобну наймати доводилось (Гр., Без хліба, 1958, 151); Через прохідну будку Висоцький вийшов на широке заводське дворище (Ткач, Чергзавдання, 1951, 84)2Запустіла ділянка, на якій у минулому була садибаХата їх так і розвалилась пусткою; ніхто не купив, бо, кажуть, щовечора, як місяць зійде, по тому дворищу тиняється молода Орлиха (Вовчок, І, 1955, 84); Часто приходить [батько] до Чадака й на старімО.п.глазова т.в.косян навчальні перекази з української мови 8 клас 1999, 2000 зміст розповідні текстиз елементами опису місцевості 4 розповідні тексти з елементами опису пам яток історії та культури текстиTranscription1 О.П.Глазова Т.В.Косян навчальні перекази з української мови 8 клас 1999, 20002 ЗМІСТ РОЗПОВІДНІ ТЕКСТИЗ ЕЛЕМЕНТАМИ ОПИСУ МІСЦЕВОСТІ 4 РОЗПОВІДНІ ТЕКСТИ З ЕЛЕМЕНТАМИ ОПИСУ ПАМ ЯТОК ІСТОРІЇ ТА КУЛЬТУРИ ТЕКСТИ НАУКОВОГО СТИЛЮ 46 ТЕКСТИ ПУБЛІЦИСТИЧНОГО СТИЛЮ ПЕРЕДМОВА Переказ традиційний для школи вид навчальної роботиТемаПисьмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’ятки історії та культукиМета: розвивати в учнів мовленнєво-комунікативні вміння переказувати текст розповідного характеру, що містить опис пам’ятки історії; удосконалити культуру писемного мовлення; художнього слова виховувати любов і повагу до культурної спадщини свого народуТип уроку: урок розвитку комунікативних уміньКонспекти уроків - Матеріали конспекту навчають детально переказувати текст художнього стилю, розвиватимуть логічне мислення учнів, збагатять словниковий запас слів і перевірять засвоєння теми "Однорідні члени речення"Матеріали конспекту допоможуть сформувати культуру усного і писемного мовлення, розвивати логічне і образне мислення, пам’ять, навчать дітей шанувати і берегти духовну спадщину свого народу65письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру 3 елементами опису приміщеннязавдання 576576Гостинна вітальня Переказ Щонеділі родина збирається у вітальніПосередині - круглий стілБіля вікна - музичний центр і відеомагнітофон
панське дворище твір 8 клас переказ
Коментарі
Дописати коментар