зно 2021 українська мова та література довідник авраменко о м онлайн

ЗНО онлайн з української мови та літератури. У розділі розміщені тести ЗНО онлайн з української мови та літератури, що були запропоновані для виконання абітурієнтам під час основних та додаткових сесій зовнішнього незалежного оцінювання, а також варіанти тестів, що пропонувались абітурієнтам під час пробного зовнішнього незалежного оцінювання. Під кожним завданням у тестах з української мови та літератури ви знайдете посилання на опис правильного виконання завдання та схему його оцінювання. Спосіб виконання всіх завдань у запропонованих тестах ЗНО онлайн з української мови та літератури максимально наближений до реального тесту, а форма відповіді відповідає виду, що пропонується абітурієнтам у бланку відповідей під час проходження реальних тестів ЗНО. Після виконання всіх тестів вам будуть надані правильні відповіді на всі завдання та розраховано ваш результат у тестових та рейтингових балах. Під час розрахунку бала за завдання з розгорнутою відповіддю (власне висловлення) використовується спеціальна формула розрахунку в залежності від якості виконання інших завдань тесту. Після завершення тесту буде зазначено час, який ви витратили на його виконання. Ви можете завершити тест достроково натиснувши відповідну кнопку поряд із кожним завданням. Також, за останнім посиланням у списку тестів на цій сторінці, ви можете відкрити повний список всіх тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури. У цьому варіанті проходження ЗНО онлайн ви отримуєте правильну відповідь на кожне завдання відразу після його виконання. зно 2020 українська мова та література довідник авраменко о м онлайн. One Comment on “Авраменко О. М., Блажко М. Б. Українська мова та література: Довідник. Завдання в тестовій формі І частина ОНЛАЙН”. Наталія Жилкін: 29.09.2015 в 18:15. довідник з української мови та літератури. Ответить. Добавить комментарий Отменить ответ. Авраменко О. М., Блажко М. Б. Українська мова та література: Довідник. Завдання в тестовій формі І частина ОНЛАЙН. 21.08.201530.11.2019. Степанова Л.С. ОГЭ-2016: Русский язык: 30 вариантов экзаменационных работ ОНЛАЙН. 23.05.201604.12.2019. Чернова М.Н. История Древнего мира: 5 класс: контрольные измерительные материалы. ФГОС ОНЛАЙН. 26.03.201828.05.2020. Мокрогуз О. П. Готуємось до ЗНО. Всесвітня історія. ЗНО Авраменко 2021 Українська мова та література Довідник Завдання в тестовій формі 1 частина Грамота. Доставка из г. Киев. 4 отзыва. ДПА та ЗНО 2020. Українська мова: правопис у таблицях, тестові завдання. О.М. Авраменко. Доставка из г. Киев. 91% из 180 за год. Пройти тест зовнішнього незалежного оцінювання онлайн з української мови та літератури за 2020 рік. ЗНО з української мови та літератури. Частина 1. Українська мова. Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка. Аз.явитися, надвечір.я, ін.єкція. Українська мова та література ЗНО 2020 Авраменко 3 книги. Хобі, відпочинок і спорт » Книги журнали. 250 грн. Договірна. Дніпро, Індустріальний Сьогодні 00:09. Українська мова та література ЗНО 2020 Авраменко (1 частина). Хобі, відпочинок і спорт » Книги журнали. 130 грн. Запоріжжя, Шевченківський Вчора 18:16. ЗНО 2020 Українська мова та Література 2 частина Авраменко. Хобі, відпочинок і спорт » Книги журнали. 120 грн. Київ, Дарницький 30 січ. авраменко ЗНО 2020 міні конспекти+ власне висловлювання. Хобі, відпочинок і спорт » Книги журнали. 80 грн. ТЕСТИ О. Авраменко ЗНО 2020. Хобі, відпочинок і спорт » Книги журнали. 100 грн. Bigl.ua ➔ Авраменко зно 2020 — широкий выбор, доступные цены. Авраменко зно 2020 — купить в надежном интернет-магазине на торговой площадке Бигль!. ЗНО Авраменко 2020 Українська мова та література Довідник Завдання в тестовій формі 1 частина Грамота. В наличии. 130грн. 170грн. Купить. +380 показать номер. Учебные книги и не только. І частина. Довідник. Завдання в тестовій формі (Авраменко О.) ×. Вхід. Збірник містить теоретичний матеріал, завдання в тестовій формі різного рівня складності з української мови та літератури, а також перелік слів з нормативним наголосом. Його укладено відповідно до чинних навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених Міністерством освіти і науки України. Видання призначене для якісної підготовки старшокласників до проходження зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури. Читати уривок. Рецензія (1). ЗНО 2020. Довідник. Завдання в тестовій формі. 1-а частина - Марія Блажко, Олександр Авраменко (978-966-349-779-2). Збірник містить теоретичний матеріал, завдання в тестовій формі різного рівня складності з української мови та літератури, а також перелік слів з нормативним наголосом. Посібник укладено відповідно до чинних програм з української мови та літератури для закладів загальної середньої освіти й нової програми до ЗНО-2020. Видання призначене для якісної підготовки школярів до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури. Матеріал посібника також можуть використов. Українська мова та література. Довідник. Завдання в тестовій формі. Частина 1 (Марія Блажко,) в інтернет-магазині Yakaboo.ua. Найбільший в Україні інтернет-магазин книг. Цілодобовий прийом замовлень: ☎ (044) 225-05-05 ✔ Представлений товар є в наявності. Усе про книжку ЗНО 2021. Українська мова та література. Довідник. Завдання в тестовій формі. Частина 1. Олександр Миколайович Авраменко — сучасний український педагог, один з найпомітніших дослідників і популяризаторів української мови, письменник, літературознавець, теле і радіоведучий. Автор понад п'ятдесят підручників і посібників з української мови та літератури. Учитель вищої категорії, методист, заслужений працівник освіти України. ЗНО-2021. Українська мова українська мова і література. Зміст сертифікаційних робіт визначено. ПРОГРАМОЮ ЗНО з української мови і літератури, затвердженою. Міністерством освіти і науки України. Для проведення ЗНО укладено такі сертифікаційні роботи: 1) українська мова 2) українська мова і література. Формати завдань: традиційні та нові. ЗНО-2021: УМ, УМЛ. Книга Зно Українська мова 2020, жанр: Різне, автор Василий Гренд. Читайте Зно Українська мова 2020 на сайті Самвидав Букнет. Всі жанри Фентезі Жіночий роман Любовні романи Молодіжна проза Фантастика Історичний роман Фанфік Бойовик Детектив Трилер Містика/Жахи Дитяча література Різне. Добірки. За оновленнями Новинки За популярністю Бестселери ТОП. Онлайн ЗНО українська мова і література. Збірник для підготовки до ЗНО. Посібник призначений для якісної підготовки старшокласників до проходження зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури. Частина 2. Видання 2 (доповнення). Нагадаємо, що у розділі ЗНО 2015 з української мови і літератури опубліковано Власні висловлення. Українська мова та література 2014. Авраменко. Рекомендуємо відвідати блог для Підготовки до ЗНО 2015 з української мови і літератури. Сподобалась стаття? Поділіться нею у соціальних мережах. Написати відгук про товар ЗНО 2020 Українська мова та література. І частина. Довідник. Завдання в тестовій формі Авраменко О. Спасибі, що ділитесь досвідом! Оцінити. І частина. Довідник. Завдання в тестовій формі Авраменко О. Немає в наявності. Ви дивилися. зно 2020 українська мова та література довідник авраменко о м онлайн. One Comment on “Авраменко О. М., Блажко М. Б. Українська мова та література: Довідник. Завдання в тестовій формі І частина ОНЛАЙН”. Наталія Жилкін: 29.09.2015 в 18:15. довідник з української мови та літератури. Ответить. Добавить комментарий Отменить ответ. ЗНО Авраменко 2021 Українська мова та література Довідник Завдання в тестовій формі 1 частина Грамота. Доставка из г. Киев. 4 отзыва. ДПА та ЗНО 2020. Українська мова: правопис у таблицях, тестові завдання. О.М. Авраменко. 91% из 180 за год. Пройти тест зовнішнього незалежного оцінювання онлайн з української мови та літератури за 2020 рік. ЗНО з української мови та літератури. Частина 1. Українська мова. Апостроф треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка. Аз.явитися, надвечір.я, ін.єкція. Українська мова та література ЗНО 2020 Авраменко 3 книги. Хобі, відпочинок і спорт » Книги журнали. 250 грн. Договірна. Дніпро, Індустріальний Сьогодні 00:09. Українська мова та література ЗНО 2020 Авраменко (1 частина). 130 грн. Запоріжжя, Шевченківський Вчора 18:16. ЗНО 2020 Українська мова та Література 2 частина 120 грн. Київ, Дарницький 30 січ. авраменко ЗНО 2020 міні конспекти+ власне висловлювання. Підготовка до Зовнішнього Незалежного Оцінювання ЗНО 2021 з української мови і літератури. Відповіді ЗНО 2020 ЗНО 2021. Демонстраційні сертифікаційні роботи з української мови та літератури. 25 Вересня, 2020ЗНО 2021. Укр. мова і література. Зовнішнє незалежне оцінювання з української мови і літератури відбулось у вівторок, 30 червня. На даній сторінці опубліковано правильні відповіді на тест ЗНО 2020 з української мови і літератури. На даній сторінці опубліковано завдання ЗНО 2020 з української мови і літератури у pdf та в онлайн режимі. Скачати відповіді ЗНО 2020 з української мови і літератури Скачати таблицю переведення тестових балів ЗНО 2020 з української мови і літератури у рейтингову … Читати далі. Завдання та оцінення тесту ЗНО з української мови і літератури у 2020 році. 28 Червня, 2020ЗНО 2021. Книга Зно Українська мова 2020, жанр: Різне, автор Василий Гренд. Читайте Зно Українська мова 2020 на сайті Самвидав Букнет. Всі жанри Фентезі Жіночий роман Любовні романи Молодіжна проза Фантастика Історичний роман Фанфік Бойовик Детектив Трилер Містика/Жахи Дитяча література Різне. Добірки. За оновленнями Новинки За популярністю Бестселери ТОП. І частина. Довідник. Завдання в тестовій формі (Авраменко О.) ×. Вхід. Збірник містить теоретичний матеріал, завдання в тестовій формі різного рівня складності з української мови та літератури, а також перелік слів з нормативним наголосом. Його укладено відповідно до чинних навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів, затверджених Міністерством освіти і науки України. Видання призначене для якісної підготовки старшокласників до проходження зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури. Читати уривок. Рецензія (1). Авраменко О. М. by NVK Yakym Gymnasia 39646 views. Список літератури для ЗНО з українс. by NVK Yakym Gymnasia 3069 views. Інтерактивна версія посібника недос. by Kostya Skorokhodov 6625 views. Українська літерату. by NVK Yakym Gymnasia 35059 views. UTMSJOE-2015-0602-009-Stoilkovska-I. by Stefan Gjakovski 201 views. Shipping Agents For Kuwait interna. by John G. Hermanson 252 views. Share SlideShare. Facebook. А21 Українська мова (рівень стандарту) : підруч. для 11 кл. закл. загальн. середн. освіти Олександр —. : Грамота, 2019. — 208. : іл. ISBN 978-966-349-735-8. Як відомо, після завершення навчання в школі на вас чекає серйозне випробування — зовнішнє незалежне оцінювання з української мови та літератури. З огляду на це пропонуємо вам багато тестових зав­ дань у форматі ЗНО (у кожному параграфі їх по 10). Творчі завдання сприятимуть виробленню текстотворчих умінь і на-вичок, розвиватимуть ключові компетентності — уміння послуговуватися відповідними мовними ресурсами в різних життєвих ситуаціях. Дуже важ-ливу роль має рубрика «Культура слова», що містить грамотне наголошу-вання слів і правильні мовні кліше. ЗНО-2021. Українська мова українська Зміст сертифікаційних робіт визначено. ПРОГРАМОЮ ЗНО з української мови і літератури, затвердженою. Міністерством освіти і науки України. Для проведення ЗНО укладено такі сертифікаційні роботи: 1) українська мова 2) українська Формати завдань: традиційні та нові. ЗНО-2021: УМ, УМЛ. Придбайте посібники підготовки до зно 2020 з української мови та літератури в інтернет магазині Азбука по вигідній ціні, 097-143-19-15. Посібники підготовки до зно 2020 з української мови та літератури. Програма ЗНО з української мови та літератури 2020 року. Є в наявності. ЗНО 2020: Комплексне видання Українська мова (Літера). Автори: О. Данилевська. 150,00 грн. Детальніше. ЗНО-2020: Українська Українська мова та література - довідник завдань в тестовій формі, Авраменко Ч1. білецька зно 2020 українська мова зразки висловлювань на дискусійну тему книга купити ціна купить цена "ПІП". 20.00 грн. Ви переглянули. Новинка Хіт продажу Рекомендовано Акція Суперзнижка. залишити відгук. авраменко зно 2021 авраменко 1 частина купити довідник українська мова ТА література ціна авраменко авраменко зно 2021 1 частина. Автор: АВРАМЕНКО, авраменко зно 1 частина 2021 купити, зно авраменко 1 частина 2021 купити, авраменко зно 1 частина 2021 купити опт. В корзині. Новинка Хіт продажу Рекомендовано Суперзнижка. Українська мова та література. Завдання в тестовій формі. І частина Год: 2011 Автор: Жанр: учебное пособие Издательство: Грамота ISBN: 978-966-349-337-4 Язык: Украинский Формат: DjVu, PDF Качество: Сканированные страницы Интерактивное оглавление: Да Количество страниц: 552 Описание: Збірник містить теоретичний матеріал, а також завдання в тестовій формі різного рівня складності з української мови та літератури. Посібник укладено відповідно до чинних програм з української мови та літератури для середніх загальноосвітніх навчальних закладів і програми ЗНО-. ЗНО онлайн 2021 року з української мови та літератури – демонстраційний варіант. У баладі «Ой летіла стріла» змальовується, як загинув удовин син від стріли. Горе рідних є безмірним. Вони, як зозулі, прилетіли та й плачуть над убитим. Де мати плаче – там «Дунай розлився», де сестра – там «слізок криниця», а де миленька – «земля сухенька». ТЕМА: Давня українська література. «Повіст ь минулих літ» Після того як у 945 році древляни вбили князя Ігоря, княгинею Київської Русі стала Ольга, оскільки на момент смерті Ігоря їхній син Святослав був ще зовсім малим для правління. У першу чергу Ольга вирішила помститись за смерть чоловіка й приборкати древлян, від яких княгиня й вимагала данину: «Лише малого я у вас прошу: дайте мені од двора по три голуби і по три горобці. Бо не хочу я тяжкі данини накласти на вас, як ото муж мій, а сього прошу у вас малого…». Вірш Тараса Шевченка «Заповіт» – своєрідний гімн визво­льної боротьби українського народу. У кінці твору — звернення до майбутніх поко­лінь: В уривку поезії Максима Рильського згадано кононівські лани, саме тут відбуваються події новели «Intermezzo», а також епізод цього твору: зустріч митця з «мужиком». Отже, йдеться про Михайла Коцюбинського. Зізнання ліричного героя «Сестру я вашу так любив – Дитинно, злотоцінно» є у творі Павла Тичини «О панно Інно…». У цьому вірші є й такі рядки: «Зимовий вечір. Тиша. Ми. Я Вам чужий – я знаю». Сюжет твору розгортається з інтригуючої зав’язки: на останній станції виявляється, що втік найнебезпечніший в’язень Григорій Многогрішний, якого пильнував сам начальник ешелону. Основною темою комедії Миколи Куліша «Мина Мазайло» є зображення українізації й міщанства в Україні у 20-ті роки XX ст. Персонажами цього твору є тьотя Мотя й Мокій Мазайло. Пригадаймо, що Софія Дорошенко й Марта – героїні новели Ольги Кобилянської «Valse melancolique», Марися Боруля й Націєвський діють у драмі Івана Карпенка-Карого «Мартин Боруля», То-Ма-Кі й Тайах є персонажами роману Юрія Яновського «Майстер корабля», доктор Тагабат й Андрюша – герої новели Миколи Хвильового «Я (Романтика)». Виконуючи це завдання, пригадайте, що «Майстер корабля» Юрія Яновського є автобіографічним романом. В основі твору – власний досвід роботи письменника на Одеській кіно­студії в 1925–1927 рр. та його співпраця з. Кричевським, П. Нечесою, О. Довженком та Ітою Пензо, які згодом стали прототипами головних героїв. Основною темою драми «Мартин Боруля» є зображення нестримного потягу головного героя дорівнятися у своєму статусі до міщанства або дворянства. Ідеєю комедії «Мина Мазайло» є засудження міщанства, комплексу меншовартості, національної упереджено­сті та зверхності; висміювання носіїв великодержавного шовінізму. Отже, головну думку цього твору можна увідповіднити з прислів’ям « Гріх пишатися й других зневажать: хто вище залізе – дужче падає». У новелі «Valse mélancolique» Ольга Кобилянська проявила себе як новаторка щодо створення художньої форми. Словесний твір не лише наповнений музикою, а й звучить, як музика. Це виражається і в ритмічності оповіді з її перепадами від розміреного й неспішного темпу до швидкого й напруженого, а потім знову сповільненого, й у відтворенні симфонії почуттів героїнь, й у напруженій мелодійності слова. «Ти не знаєш, як можна любити те, що люди називають артизмом, що живе в нас і заповняє нашу душу. Се щось таке велике, сильне. Заглушити в собі той світ, щоб жити лише для одного чоловіка і для самих дітей?

Се неможливо. мені неможливо. тому неможливо, хто носить справдішній артизм у душі. » – переконана Ганна – героїня твору «Valse mélancolique» Оповідач у творі – сам письменник, який виступає у двох образах: як автор і як герой кіноповісті – маленький Сашко. На запропонованій в умові завдання схемі відображено основні риси малого Сашка – мрійництво, любов до природи, допитливість, спостережливість, бачення краси в буденності. Саме в образі Наталки зображено просту, чесну, роботящу і розумну українську дівчину. Вона вміє щиро й вірно кохати. Дівчина заявляє матері: «Лучче посідію дівкою, як піду замуж за таких женихів, як на мені сватались… Нехай вони будуть розумні, багаті і письменнійші од нашого возного, та коли серце моє не лежить до їх і коли мені вони осоружні. » У літературознавстві період 80–90-х років ХХ століття називають постмодернізмом, характерними ознаками якого є поєднання й органічне співіснування різних художніх систем, синтез мистецтва й антимистецтва, гра зі словом, образом, «чужим текстом», поєднання різнорідних і несумісних елементів, наскрізна іронічність тощо. У повісті «Кайдашева сім’я» Іван Нечуй-Левицький змальовує побут і психологію українських селян у перші десятиріччя після скасування кріпацтва. Цей твір є яскравим зразком «реалістичної соціально-побутової повісті, у якій на матеріалі з повсякденного життя селянства розкрито внутрішні спонукання та імпульси дрібних власників утвердити себе господарями на землі…». Проаналізуймо інші варіанти: у рядку А йдеться про роман Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» ; після заробітків повертається в Полтаву Петро – персонаж драми Івана Котляревського «Наталка Полтавка» (рядок В); у рядку Г згадано Мирославу – героїню повісті Івана Франка «Захар Беркут» ; епізод з роману Пантелеймона Куліша «Чорна рада» описано в рядку. Відданий своєму народові, Мойсей беззавітно його любить і бореться за його визволення. Але після того, як Мойсей «на момент» засумні­вався, йому призначено, уже побачивши обіцяний край, не ступити до нього. Словами «А що ти усумнивсь на момент Щодо волі моєї, То, побачивши сю вітчину, Сам не вступиш до неї…» звертається Єгова до Мойсея. Завдання перевіряє знання основних теоретико-літературних понять. За способом зображення життя художні твори діляться на три літературні роди – лірику, епос і драму. Твори кожного літературного роду можуть бути різних жанрів. Запропонований для аналізу твір – це сонет – ліричний вірш, що складається з 14 рядків п’ятистопного або шестистопного ямба: двох чотиривіршів з перехресним римуванням та двох тривіршів тернарного римування. Основна схема сонета абаб абаб ввд еед, хоча можливі й інші варіанти. У такій же віршовій формі написано поезію Максима Рильського «У теплі дні збирання винограду…». Цей сонет є зразком неокласичної інтимної лірики. Провідним художнім засобом першої строфи є метафора – троп поетичного мовлення. У метафорі певні слова та словосполучення розкривають сутність одних явищ та предметів через інші за схожістю чи контрастністю. Згадаймо, оксиморон – літературно-поетичний прийом, що полягає в поєднанні протилежних за змістом, контрастних понять, які спільно дають нове уявлення; анафора – єдинопочаток, одна зі стилістичних фігур, яка утворюється повтором слів або словосполучень на початку суміжних мовних одиниць; епіфора – стилістична фігура, протилежна анафорі, повторення однакових слів, звукових сполучень, словосполучень наприкінці віршових рядків; паралелізм – уподібнення, спільність характерних рис або чину (паралельне зображення двох явищ із різних сфер життя). Шістдесятники – це молоде покоління митців шістдесятих років двадцятого століття, сформоване в період тимчасової «відлиги» радянського режиму (1956 року відбувся ХХ з’їзд КПРС – Комуністичної партії Радянського Союзу, – що засудив культ особи Сталіна й узяв курс на десталінізацію). Письменники: поети Василь Симоненко, Микола Вінграновський, Ліна Костенко, Василь Стус, Борис Олійник, Дмитро Павличко, Іван Драч ; прозаїки Григір Тютюнник, Євген Гуцало, Валерій Шевчук. критика інакшістю, тобто заперечення соцреалізму власною творчістю; відстоювання свободи митця, естетична незалежність, самобутність; єдність традицій і новаторства; витончений інтелектуалізм, естетизм. Якщо тебе гнітить зовнішній простір – відкривай інші простори в собі, рятуй свою душу в них, оскільки «вільний той, хто вільний духом». У вірші «О слово рідне! Орле скутий. » Олександр Олесь використовує яскраві ме­тафори й епітети. Українське слово уподібнюється «скутому орлу», тобто поневоленому народові, слово якого звучало завжди як «співочий грім бать­ків моїх», а тепер «дітьми безпам’ятно забутий». Поет висловлю своє творче кредо: «О слово! Будь мечем моїм! Ні, сонцем стань! Вгорі спинися, Осяй мій край і розлетися Дощами судними над ним». У поезії «Любіть Україну» Володимир Сосюра змальовує Україну, як «в світі єдину, одну», бо вона, « Як та купина, що горить – не згора, живе у стежках, у дібровах…». Поет захоплюється солов’їною мовою, вічно живою красою своєї Батьківщини. Вірш Василя Симоненка «Лебеді материнства» зображує любов до дитини й турботу за її долю, любов до Батьківщини. Художні образи «синова колиска; приспані тривоги; білява хата» є в цій колисковій. Поезія Євгена Маланюка «Уривок з поеми» слугує яскравим прикладом «козацької лірики». Перед чи­тачем з’являються імена Б. Хмельницького, І. Мазепи, М. Залізняка, І. Гонти, а також образи «кривавої дороги; зрадника руки; Нового Заповіту». У першому уривку є опосередкована вказівка на Мавку – героїню драми-феєрії Лесі Українки «Лісова пісня». Пригадайте епізод, коли дівчина готова була порізати серпом свою руку, аби не нашкодити живій природі. В уривку, позначеною цифрою 2, читач легко впізнає Марусю Богуславку, яка випустила з турецької неволі козаків («Дума про Марусю Богуславку»). Третій уривок передає звернення жінки до моря й вітру, аби вони врятували її коханого. Згадаймо Ярославну – дружину князя Ігоря («Слово про похід Ігорів…»), вона так само відчайдушно й розпачливо вимолювала життя свого чоловіка в сил природи. ТЕМА: Давня українська література. Література кінця XVIII – початку XX ст. Література XX ст. Виконуючи це завдання, увідповідніть запропоновані уривки з назвами творів, а потім з’ясуйте, до якого літературного напряму (течії) він належить. Повість Івана Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я» є прикладом реалізму, який характеризується правдивим і всебічним відображенням дійсності на основі типізації життєвих явищ. Уривок з цього твору є в рядку. Імпресіонізм – художній напрям, заснований на принципі безпосередньої фіксації вражень, спостережень, співпереживань. Згадаймо новелу Михайла Коцюбинського «Intermezzo», уривок з якої подано в рядку Б. Письменник за допомогою вмілих імпресіоністичних мазків зображує враження героя від природи, його внутрішній стан. Іноді новелу ще називають «поезією в прозі». Термін «експресіонізм» був покликаний визначити сутність мистецтва, що є за своїми цілями протилежний імпресіонізму й реалізму: мистецтво не зображає дійсність, а виражає її сутність. Представником є Василь Стефаник. Уривок з його новели «Камінний хрест» є в рядку Г. Бароко – напрям у мистецтві XVI – першої половини XVII ст. Митці бароко центральне місце приділяють Богові і релігії, цінують дотепність, парадоксальність, контрастні сполучення. Представник бароко в українській літературі – Григорій Сковорода, який є автором байки «Бджола і Шершень» (рядок А). Завдання перевіряє вміння орієнтуватися у творчості письменників, визначати тематику й художні особливості їхніх творів. Виконуючи це завдання, уважно прочитайте висловлювання та знайдіть у ньому так звані «маркери», які допоможуть визначити, про кого з авторів ідеться. Про Івана Карпенка-Карого йдеться в рядку Г. На це вказує згадка про «одного з батьків новочасного українського театру». Саме родину Тобілевичів називають основою українського театру, бо Іван Карпенко-Карий був драматургом і актором, його брати – режисерами та акторами, сестра – актриса й співачка. Висловлювання в рядку Б стосується твору Пантелеймона Куліша «Чорна рада». Це перший історичний роман нової української літератури. Висловлювання в рядку А стосується Тараса Шевченка. Пригадайте основні події життя і творчості митця. Саме Шевченко « Десять літ він томився під вагою російської солдатської муштри…». Це завдання перевіряє ваші знання про зміни звуків у потоці мовлення. Цьогоріч у завданні запропоновано речення, в окремих словах яких підкреслено певні звуки. Підкреслені букви в цих словах позначають різні звуки: у слові с опілка це [с], а в словах за с півала (далі в слові після [с′] пом’якшений губний [м’]) та о с ьдечки (після [с′] далі м’який знак) – [с′]. У рядку зі словами відпові д аючи, забу д ьте, по д якувати підкреслені літери теж позначають різні звуки: у слові відповідаючи це звук [д]; у словах забу д ьте та по д якувати це звук [д′], адже далі відповідно бачимо м’який знак та букву я. У словах к витки та к асі вимовляємо звук [к], а в слові во к залу це звук [ґ], адже глухий звук [к] перед дзвінким вимовляємо як [ґ]. У словах мо ж ливості, ж ивокосту, безме ж ні всі підкреслені літери позначають звук [ж] Завдання перевіряє рівень ваших орфоепічних навичок. У подібних завданнях зовнішнього незалежного оцінювання завжди пропонують поширені слова, у яких часто трапляються помилки в наголошуванні. Учасникам ЗНО рекомендовано перелік слів з наголосами. У демонстраційному тесті це завдання дещо іншої форми, як було в минулих сертифікаційних роботах: слова, у яких потрібно перевірити правильність наголосу, утворюють речення. У запропонованому реченні неправильно підкреслено літери на позначення наголошених голосних у таких словах: лист о пада, вип а док, центн е р, в и разний (правильні наголоси такі: листоп а да, в и падок, ц е нтнер, вир а зний). Завдання перевіряє ваше вміння правильно писати слова з вивченими орфограмами, зокрема слова, у яких позначають спрощення в групах приголосних. Спрощення – явище усного мовлення, що забезпечує милозвучність. У групах приголосних -ждн-, -здн-, -стн-, -стл- відбувається спрощення, тобто приголосні [д] та [т] випадають. Отже, спрощення є у словах цілісність, проїзний, жалісний, свиснути, блиснути, тижневик, капусняк, ненависний, вісник. Префікс пре- вживають переважно на позначення найвищої якості (преславний). Окремі слова з таким префіксом потрібно запам’ятати (превелебний). Префікс при- вживаємо на позначення приєднання, наближення до чогось або неповноти дії. Саме тому його потрібно вживати в словах прибуток, приварений, присвоєння, прибічник, прилеглий, прихований, пригріти, прибій, привабливий. Звання, громаддя, забуття, зілля. Це іменники середнього роду ІІ відміни, що мають закінчення -а (я). Подовження тут відбувається в позиції між двома голосними звуками. Велич (величчю) – це іменник жіночого роду ІІІ відміни. Подовження відбувається в орудному відмінку в позиції між двома голосними. Саме тому в словах жовчю, заздрістю не потрібно писати подвоєні приголосні. Нездол а нний – прикметник, наголос падає на суфікс, слово має значення перебільшення. У таких прикметниках потрібно писати подвоєні приголосні. Завдання перевіряє рівень ваших навичок розпізнавати вивчені орфограми й пояснювати їх за допомогою правил, правильно писати слова з вивченими орфограмами. М’який знак не пишемо перед прикметниковими суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-, крім л. Саме тому в слові байкальський його потрібно писати. М’який знак не потрібно писати у слові тиснява, адже м’який приголосний [н′] передає свою м’якість і приголосному [c′]. Також м’який знак не потрібно писати у словах промінчик, задзеленчати, адже перед шиплячими його не вживають, крім винятків. Зазвичай не пишемо м’який знак перед губними, але в слова різьбяр та гетьманщина його потрібно писати. Правопис цих слів необхідно запам’ятати. З м’яким знаком потрібно писати слово дівчиноньці (бо м’який знак є в прикінцевому буквосполученні іменника, що стоїть у називному відмінку – дівчинонька). Також пишемо м’який знак у дієсловах наказового способу (посидь, піднось – тому посидьмо, підносься). Разом потрібно написати слово сорокалітню, адже разом пишемо прикметник, у яких першою частиною є числівник, а також ті, від яких можна утворити підрядне словосполучення (сорок років). У решті слів потрібно поставити дефіс: з-поміж (складний прийменник), житлово-побутового (складний прикметник, утворений із двох рівноправних слів, можна поставити сполучник і), будь-кого (займенники з частою будь-). Слова, у яких є помилки, потрібно писати так: які-небудь (займенник з часткою -небудь (від не буде), освітньо-розважальні (складний прикметник, утворений із двох рівноправних слів, між якими можна поставити сполучник сурядності і), чимало (прислівники з часткою чи- пишемо разом), місцевість (суфікс -ість), мабуть (стягнена форма прислівника від має бути), знатимете (від знати). В українській мові за допомогою суфікса -ин- утворюють значну кількість іменників жіночого роду І відміни. Це слова на позначення частин рослини (бадилина, стеблина, соломина), а також на позначення території, рельєфу (височина). Нормативним в українській мові вважають таке слововживання: здобувають освіту, перемогу, науковий ступінь, волю. Отже, здобуття освіти. Набуття вживаємо, коли йдеться про придбання чи купівлю чогось, а також коли дію поширено на абстрактні поняття (набуття маєтку, набуття якостей, навичок) Тут доречно вжити прикметник індивідуальне, адже він має значення «особистий, персональний», тобто характеризує навчання певної особи. Тут доречно використати словосполучення «один від одного», адже йдеться про учасників навчального процесу (учасник – чоловічий рід). Слово середовище має кілька лексичних значення. Одне з них – «соціально-побутові умови, у яких проходить життя людини; оточення». У запропонованому реченні саме воно буде доречним (осередок – місце зосередження чого-небудь, центр, місце зародження, виникнення, посередник – особа чи установа, що сприяє встановленню та здійсненню ділових контактів, осердя – основна внутрішня частина деяких приладів, виробів, апаратів тощо). Функціонувати – виконувати функцію, відігравати роль того, що названо відповідним іменником, у нашому випадку це дія, робота середовища на основі відповідних технологій. Це завдання перевіряє ваше вміння правильно, комунікативно доцільно використовувати речення з однорідними членами в мовленні та правильно узгоджувати члени речення. Речення У більшості держав світу уряди піклуються й охороняють довкілля побудовано неправильно. Однорідні присудки потребують, щоб другорядний член речення мав різні форми (прийменникову і безприйменникову). При заміні прямої мови на непряму в тексті відбуваються певні зміни. Треба стежити за тим, щоб вони не спотворювали змісту висловлюваного. Найчастіше непряму мову передають складнопідрядним реченням. При заміні прямої мови на непряму змінюються особові форми дієслів і форми займенників з погляду того, хто вводить непряму мову у своє висловлення, а не з погляду автора прямої мови. Важливо також узгоджувати рід діяча в головній і підрядних частинах складнопідрядного речення. Отже, правильним буде реченням Іван сказав, що, як і будь-якій людині, йому важливо знати, що про нього думають інші, як сприймають його ідеї. Завдання перевіряє ваше вміння розрізняти прості ускладнені речення та складні речення різних типів, правильно розставляти розділові знаки та пояснювати їх. Тире (5) в завданні обґрунтовано як розділовий знак на місці пропущеного члена речення. Насправді це тире при відокремленій прикладці, що розташована в кінці речення й дає предмету («теорії розуму») другу назву. Це завдання перевіряє ваше вміння уважно читати й диференціювати головне й другорядне, аналізувати, критично оцінювати прочитане. З діалогу дізнаємося, що Болік підготував кілька дисків, для того щоб дорогою слухати разом з супутником музику. Але його співрозмовник відмовляється. У діалозі немає характеристики плеєра, товариш не виказує негативних емоцій, не висловлює своїх музичних уподобань, а лише стверджує, що в нього є власний плеєр, який він, очевидно, і взяв для того, щоб слухати музику, що підібрав сам. ТЕМА: Чергування приголосних в особових формах дієслів теперішнього та майбутнього часу. Форми ступенів порівняння якісних прикметників. Завдання перевіряє ваше вміння розрізняти основні способи творення форм дієслів і правильно утворювати ступені порівняння якісних прикметників. Під час творення складеної форми найвищого ступеня порівняння за допомогою слова найбільш прикметник ставимо у звичайній формі – найбільш свіжої. Завдання перевіряє ваше вміння відмінювати іменники, правильно утворювати форму кличного відмінка іменників, а також визначати рід іменників. Закінчення іменників у кличному відмінку залежить від того, до якої відміни належить те чи інше слово. Якщо це іменники І або ІІ відміни, необхідно також урахувати групу. Завдання перевіряє ваше вміння правильно відмінювати іменники, визначати відмінки іменників, правильно поєднувати числівники з іменниками. У місцевому відмінку іменники чоловічого роду ІІ відміни в множині мають закінчення -ах. Отже, розбіглися по класах. Збірні числівники в українській мові НЕ поєднують з іменниками жіночого роду. Отже, три учениці. Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, логічно мислити. Обов’язково звертайтеся до тексту, виконуючи це завдання. Потрібно проаналізувати, які засоби міжфразового зв’язку використано в тексті (займенники, лексичний повтор, прислівники, граматичні засоби, вставні слова тощо). Речення, позначене ромбом, є початковим реченням запропонованого деформованого тексту. Це визначення інклюзивного навчання. Наступні речення мають поглиблювати цю інформацію, розширювати чи конкретизувати її. Саме це є в реченні з символом «кружечок», де пояснюють, що такий процес в Україні зазвичай розуміють як навчання дітей чи студентів з особливими потребами. Подальшу конкретизацію поняття «інклюзія» знаходимо в реченні з призмою, де стверджують, що це значно ширший процес (ужито вставне слово «безсумнівно»). Речення з квадратом тлумачить цю думку більш детально, для зв’язку з попереднім реченням вжито вставну конструкцію «іншими словами». Це завдання перевіряє ваше вміння розрізняти види складних речень, визначати смислові зв’язки між частинами складносурядного речення. Складносурядне речення – це складне речення, яке має щонайменше дві граматичні основи, частини цього речення пов’язані сполучниками сурядності. У реченні Саме завдяки такому всеохопному підходу жодна українська дитина не відчуватиме себе вилученою із соціуму – і це головне завдання реалізації інклюзивної освітньої політики на державному рівні дві граматичні основи (дитина не відчуватиме себе вилученою та це є головне завдання), що поєднані єднальним сполучником сурядності і. Це складносурядне речення. Вам потрібно продемонструвати свої знання головних і другорядних членів речення, уміння визначати їх у реченні, правильно розставляти розділові знаки, пояснювати їх. У реченні, позначеному квадратом, є додаток, що починається словом зокрема. Такий додаток є відокремленим. У запропонованому тексті перед ним коми немає. Отже, це і є пунктуаційна помилка. Це завдання перевіряє ваше вміння правильно, комунікативно доцільно використовувати речення з однорідними членами в мовленні, розставляти розділові знаки. ЮНЕСКО визначає інклюзивне навчання як «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів, щоб забезпечити їхню участь в освітньому процесі, культурних заходах і житті громади». В Україні найчастіше відповідне навчання розуміють вузько, а саме як такий спосіб здобуття освіти, коли учні або студенти з особливими потребами перебувають у загальному освітньому просторі за місцем свого проживання, що є альтернативою інтернатній системі або домашньому чи індивідуальному навчанню. У числівниках на позначення сотень відмінюємо першу й другу частини. У родовому відмінку числівник п’ятсот матиме форму п ’ ятисот. Завдання перевіряє ваше вміння пояснювати значення фразеологізмів. У ньому запропоновано не окремі фразеологізми, а речення зі стійкими конструкціями. Необхідно бути дуже уважним, тому що частиномовна приналежність конкретного слова часто залежить від контексту. Проаналізуймо кожне із запропонованих слів. А слово досягнуті теж відповідає на питання які?, але вказує на ознаку, одержану від дії. Отже, це особлива форма дієслова – дієприкметник. До фрагмента в простому реченні 1 ставимо питання навіщо?, з якою метою? На таке ж питання відповідає фрагмент в реченні А : Я постійно намагаюся підвищувати славну майстерність, (навіщо?, з якою метою?) аби не пасти задніх у своїй галузі. До фрагмента в простому реченні 2 ставимо питання незважаючи на що? Аналогічне питання ставимо до виділеної частини в реченні Б : Хай як інформаційні технології роблять інакшим наше життя, (незважаючи на що?) замінити ними живе спілкування під час навчання неможливо. До фрагмента в простому реченні 3 ставимо питання з якої причини? На таке ж питання відповідає фрагмент у реченні В : Іноді найбільші прориви в дослідженні будь-чого стаються несподівано, (з якої причини?) адже ніколи не передбачиш сприятливого для цього збігу обставин. До фрагмента в простому реченні 4 ставимо питання за якої умови? На таке ж питання відповідає фрагмент в реченні Г : Якщо брати до уваги лише позитивні результати власної діяльності, (за якої умови?) можна не боятися труднощів на шляху до мети. Речення Японія традиційно була сільськогосподарською країною: самé існування її мешканців і їхній добробут залежали від довкілля має дві граматичні основи, складається з двох частин, що пов’язані лише змістом та інтонацією, друга частина пояснює першу. Отже, це складне безсполучникове речення. Речення Японці вирішили не боротися з природою, а любити її, гармонізувати з нею своє життя, навчитися пильно спостерігати за найменшими змінами має лише одну граматичну основу. Це просте речення, ускладнене однорідними присудками. Речення Народження й умирання людини поєдналися з пробудженням і згасанням природи, так що істота й усе навколо стали рівними перед вічними небесами має дві граматичні основи, складається з двох нерівноправних частин, що пов’язані сполучником так що. Друга частина вказує на наслідок дії в першій частині. Отже, це складнопідрядне речення з підрядним обставинним наслідку. Речення Пори року проникли й у звичайне спілкування: навіть у сучасному листуванні японці обов’язково мають згадати поточний сезон, щоб показати свою ґречність має вже три граматичні основи, складається з трьох частин. Перша та друга частини поєднані безсполучниковим зв’язком, друга частина пояснює першу, а друга й третя – сполучником підрядності щоб. Отже, у цьому реченні є безсполучниковий та підрядний зв’язки. Це складне речення з різними видами зв’язку. Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів. У всіх текстах ідеться про те, що вітчизняний кінематограф останнім часом активно розвивається. Свідченням цього є і «Золота дзиґа» – українська національна кінопремія, і факти з розмови М. Пономаренко та Робіна Грбіча, і роздуми П. Іллєнка про патріотичне кіно та державну підтримку таких фільмів. (текст А – 1, текст Б –11, текст В – 17, 19). Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів. Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів. Відповідь на це завдання шукаємо в тексті. Якщо уважно прочитати, то стає зрозуміло, що головний символ премії «Золота дзиґа» лише нагадує нам про творчий спадок кінематографіста Дзиґи Вертова, а не має назву на його честь. Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів. У тексті Б Робін Грбіч називає всі фактори, що будуть сприяти збільшенню частотності походів українців у кіно (абзаци 6, 7, 8, 11), окрім залучення в українські фільми відомих іноземних акторів. Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів. У тексті Б як запоруку успіху стрічки в кінотеатрах серед українських кіноглядачів названо все, окрім виразної артхаузної проблематики. Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів. Доказами виправданості слів Робіна Грбіча є всі твердження, окрім того, що нині українська кіноіндустрія успішно конкурує з Голлівудом. Підтвердження правильності інших тверджень знаходимо в абзацах 1, 9, 19. Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів, а також давати чітку відповідь на поставлене запитання, користуватися додатковими джерелами інформації (діаграмами, таблицями, графіками, малюнками тощо). Потрібно уважно розглянути інфографіку, яка дає нам інформацію щодо касових зборів українських фільмів та про кількість кінотеатрів і залів в Україні (2003–2018 роки). Про це йдеться також у тексті Б, тому саме там ці конкретні факти були б доречними. Пам’ятаймо, що відповідь має бути 2–3 речення! Директор компанії «Кіноманія» з жалем зауважує, що в Європі ситуація з кінотеатрами значно краща, ніж в Україні. Але водночас він говорить і про великий потенціал нашої країни для зростання інтересу до переглядів фільмів (й українських зокрема) саме в кінотеатрах і кінозалах. Запропонована інфографіка, що дає нам інформацію про касові збори українських фільмів та про кількість кінотеатрів і залів в Україні (2003–2018 роки), була б доречною саме в тексті Б, адже могла б засвідчити об’єктивність думки Робіна Грбіча щодо розвитку кінопослуг на вітчизняному ринку. Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів, а також давати чітку відповідь на поставлене запитання, користуватися додатковими джерелами інформації (діаграмами, таблицями, графіками, малюнками тощо). Я вважаю, що представник Warner Bros. відповість: «Ні». Робін Грбіч з повагою ставиться до українського кіно, указує на його розвиток, аналізує перспективні напрямки, зазначає риси, притаманні саме вітчизняним фільмам. Але він розуміє, що боятися конкуренції і навіть говорити про неї ще доволі рано: економічні проблеми в цій сфері значні. Завдання перевіряє ваше вміння читати, усвідомлювати й запам’ятовувати зміст прочитаного, диференціюючи в ньому головне та другорядне, критично оцінювати прочитане, аналізувати тексти різних стилів, типів і жанрів, а також давати чітку відповідь на поставлене запитання, користуватися додатковими джерелами інформації (діаграмами, таблицями, графіками, малюнками тощо). Спочатку проаналізуймо правильні і неправильні відповіді в таблиці. Вони такі: текст А – ознаки 2, 3, 5; текст Б – ознаки 4, 5; текст В – 1, 4. Тепер потрібно обрати дві з них і пояснити, покликаючись до тексту. Неправильно визначено ознаку 5 (наявність елементів роздуму) стосовно тексту А, адже в ньому йдеться про заснування премії «Золота дзиґа» та пояснена символіка статуетки. Це радше стаття з Вікіпедії чи якогось іншого довідника, що знайомить читача з конкретними реальними фактами, а не роздуми певної особи. Неправильно визначено ознаку 1 (спрямованість на формування громадської думки) щодо тексту. Голова Державного агентства України з питань кіно Пилип Іллєнко, розмірковуючи про те, що таке патріотичне кіно, прагне сформувати громадську думку. Саме тому говорить про важливість національного кінематографа для формування майбутнього України, наводить як приклад фільм Марисі Нікітюк «Коли падають дерева», називає його «відродженням українського поетичного кіно», закликає створювати щонайбільше таких стрічок. Життя – це складний процес, упродовж якого постійно виникають проблеми й непорозуміння. На жаль, інтереси й цілі людей не завжди збігаються. Саме тому конфлікти є частиною нашого щоденного життя. Я глибоко переконаний, що розв’язувати конфлікти можна різними способами, проте найефективнішими є компроміс і конкуренція. Усе залежить від ситуації, у якій ти опиняєшся. Наведу такі, як на мене, переконливі аргументи. По-перше, компроміс забезпечує мирне врегулювання конфлікту, виключає насилля, адже веде до вироблення рішення, що влаштовує обидві сторони. Варто зазначити, що в історії вільної України є досить багато прикладів компромісів. Проголошення 24 серпня 1991 року незалежності нашої країни теж було результатом негласного компромісу між частиною партійної еліти й національно-демократичними силами. Ці взаємні поступки стали підставою для загальнонаціонального консенсусу, коли більшість громадян на референдумі підтримала Акт про незалежність України. По-друге, використання стилю конкуренції є ефективним, коли кінцевий результат дуже важливий для людей. Він дозволяє швидко приймати рішення, відстоювати свою позицію, незважаючи ні на що, та боротися до кінця. Згадаймо повість Івана Франка «Захар Беркут». Головний конфлікт твору розгортається між поважним радником тухольської громади Захаром Беркутом і зверхнім боярином-зрадником Тугаром Вовком. Вони є носіями двох протилежних ідеологій. Тухольці не можуть розв’язати конфлікт шляхом компромісу, адже йдеться про оборону рідної землі від монголо-татарської навали. Саме тому Захар Беркут разом зі своєю громадою впевнено й рішуче бореться з ворогом, відстоюючи національні інтереси. Отже, у кожній конкретній ситуації треба шукати певні шляхи розв’язання конфліктів. Компроміс є ефективним для досягнення стабільності й порядку в суспільстві, він є також важливою складовою культури людей. Конкуренція ж необхідна тоді, коли людині нічого втрачати й вона мусить боротися до кінця. Оцінити. І частина. Довідник. Завдання в тестовій формі Авраменко О. Немає в наявності. Ви дивилися. Українська мова та література. ЗНО 2021. Довідник. Завдання в тестовій формі. 1 частина. Авраменко О., Блажко. Описание. Видання призначене для якісної підготовки школярів до зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури 2021 року. Збірник містить теоретичний матеріал, а також завдання в тестовій формі різного рівня складності з української мови та літератури. Посібник укладено відповідно до чинних програм з української мови та літератури для загальноосвітніх навчальних закладів і програми ЗНО-2021. Матеріал посібника також можуть використовувати вчителі під час проведення уроків для навчального тестування й контрольних робіт. Мета цього навчального посібника - допомогти майбутнім учасникам зовнішнього незалежного оцінювання самостійно підготуватися до виконання тестових завдань з української мови та літератури. Матеріал збірника укладено відповідно до чинних програм з української мови та літератури для закладів загальної середньої освіти й нової програми до ЗНО-2021. Книжка складається з двох частин: І - українська мова, ІІ - українська література. Кожна з них має таку будову: спочатку в доступній, стислій та зручній для засвоєння формі викладено необхідний теоретичний матеріал, проілюстрований прикладами. Після пояснення запропоновано вправи й завдання в тестовій формі, виконавши які кожний матиме можливість систематизувати знання за курс середньої школи. Формулювання й графічне оформлення завдань двох форм - на вибір однієї правильної відповіді й на встановлення логічних пар - максимально відповідають тестовому зошиту зовнішнього незалежного оцінювання. Книжка стане в пригоді також учням 5- 10 класів під час вивчення відповідних тем, адже посібник містить значну кількість завдань, виконання яких дасть можливість набути практичних умінь і навичок з української мови та літератури.


зно 2021 українська мова та література довідник авраменко о м онлайн

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

японские тв шоу взрослых узнай свою маму

тест ммил березина 377 вопросов пройти онлайн

команда 125 135 145 военкомат что это значит