календарне планування на 2021 для дітей з легкою розумовою відсталістю
Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа) Наказ МОН № 80 від 28.01.14 року. Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа) На виконання Закону України "Про загальну середню освіту", з метою впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 607, наказу Міністерства освіти і науки України від 17.09.2013 № 1312 "Про виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 607", наказую: 1. Затвердити Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (додатки 1-17), далі – Типові навчальні плани. 2. Ввести Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, в дію поетапно: у підготовчих, 1-2-х класах – з 2014/2015 навчального року; у 3-х класах – з 2015/2016 навчального року; у 4-х класах – з 2016/2017 навчального року. 3. Міністерству освіти і науки, молоді та спорту Автономної Республіки Крим, департаментам (управлінням) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, керівникам спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів забезпечити необхідні умови щодо поетапної реалізації Типових навчальних планів. 4. Визнати таким, що втратив чинність наказ Міністерства освіти і науки України від 03.11.2004 № 849 "Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа)": для підготовчих, 1-2-х класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів – з 2014/2015 навчального року; для 3-х класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів – з 2015/2016 навчального року; для 4-х класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів – з 2016/2017 навчального року.
ТИПОВІ НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (початкова школа) Типові навчальні плани (початкова школа) спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (далі - Типові навчальні плани), складені на виконання Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", постанови Кабінету Міністрів України "Про встановлення строку навчання у загальноосвітніх навчальних закладах для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку" від 23 квітня 2003 р. № 585, з метою впровадження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 607. Відповідно до особливостей психофізичного розвитку дітей та мов навчання передбачено окремі варіанти Типових навчальних планів початкової школи для дітей сліпих та із зниженим зором (додатки 1, 2, 3), глухих дітей та із зниженим слухом (додатки 4, 5, 6, 7), з тяжкими порушеннями мовлення (додатки 8, 9), дітей із затримкою психічного розвитку (додатки 10, 11), дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (додатки 12, 13), розумово відсталих дітей (додатки 14, 15), дітей із складними вадами розвитку (додатки 16, 17). Типові навчальні плани містять інваріантну складову, сформовану на державному рівні, обов’язкову для всіх спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від їх підпорядкування і форм власності, та варіативну, в якій передбачено додаткові години на вивчення предметів інваріантної складової, курси за вибором, індивідуальні та групові заняття, консультації. Типові навчальні плани для дітей глухих та із зниженим слухом розробляються з урахуванням пріоритетів білінгвального (двомовного) навчання (інтеграція словесної мови як мови навчання з українською жестовою мовою як мовою опанування та інтеграція української жестової мови як мови навчання з словесною мовою як мовою опанування). Навчальні плани для учнів з помірною розумовою відсталістю складаються на основі Типових навчальних планів початкової школи для розумово відсталих дітей з навчанням українською чи російською мовою (додатки 14, 15) з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку та можливостей таких учнів. Навчання дітей з помірною розумовою відсталістю здійснюється за спеціальними навчальними програмами та (або) за індивідуальною програмою. Допускається адаптація змісту освіти до пізнавальних можливостей учнів, що виявляється в зменшенні обсягу матеріалу, його спрощенні за характером і структурою. На основі Типових навчальних планів загальноосвітні навчальні заклади складають на кожен навчальний рік робочий навчальний план з конкретизацією варіативної складової, враховуючи особливості регіону та індивідуальні освітні потреби учнів. Повноцінність початкової загальної освіти забезпечується реалізацією як інваріантної, так і варіативної складових, які в обов'язковому порядку фінансуються з відповідних бюджетів. Під час складання робочих навчальних планів для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з особливими освітніми потребами дозволяється перерозподіляти між освітніми галузями до 15 відсотків навчального часу, визначеного інваріантною частиною Типових навчальних планів. В основу систематизації матеріалів нової редакції Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами покладено освітні галузі "Мови і літератури", "Математика", "Природознавство", "Суспільствознавство", "Мистецтво", "Технології", "Основи здоров’я і фізична культура". Освітня галузь "Мови і літератури" з урахуванням вікових особливостей учнів у Типових навчальних планах реалізується через навчальні предмети "Українська мова (мова і читання)", "Російська, інша мова національної меншини (мова і читання)", "Іноземна мова". Освітні галузі "Математика", "Природознавство" реалізуються через однойменні навчальні предмети, відповідно, – "Математика", "Природознавство". Освітня галузь "Здоров'я і фізична культура" реалізується навчальними предметами "Основи здоров’я" та "Фізична культура". Формування навичок здорового способу життя та безпечної поведінки здійснюється в рамках курсу "Основи здоров'я" та інтегрується частково у змісті всіх предметів інваріантної та варіативної складових типових навчальних планів. Освітня галузь "Мистецтво" реалізується навчальними предметами "Образотворче мистецтво" і "Музичне мистецтво" або інтегрованим курсом "Мистецтво".
Загальноосвітній навчальний заклад може обирати окремі курси музичного та образотворчого мистецтва або інтегрований курс "Мистецтво". За наявності відповідного методичного забезпечення та належної підготовки педагогічних працівників за рахунок годин варіативної складової можуть вивчатися додаткові курси за вибором, зокрема: "Сходинки до інформатики", "Предметно-практичне навчання", "Абетка театрального мистецтва", "Цікава економіка" та ін.
Разом з тим години варіативної складової можуть бути використані на предмети інваріантної складової, на проведення індивідуальних та групових занять. При визначенні гранично допустимого навантаження учнів ураховані санітарно-гігієнічні норми та нормативну тривалість уроків у підготовчому-1 класах - 35 хвилин, 2-4 класах - 40 хвилин, визначених Державними санітарними нормами та правилами "Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, та навчально-реабілітаційних центрів", затвердженими наказом Міністерства охорони здоров’я України від 20.02.2013 № 114, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 14 березня 2013 р. за № 410/2294Інваріантна складова Типових навчальних планів для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів обов’язково включає години корекційно-розвиткових занять, спрямованих на вирішення специфічних завдань, зумовлених особливостями психофізичного розвитку учнів, а саме: розвиток зорового або слухового сприймання, мовлення, пізнавальної діяльності, психофізичний, соціально-комунікативний розвиток дітей з особливими потребами, формування в них навичок просторового, соціально-побутового орієнтування тощо; розвиток навичок саморегуляції та саморозвитку дітей шляхом взаємодії з навколишнім природним середовищем з урахуванням наявних знань, умінь і навичок комунікативної діяльності і творчості; формування компенсаційних способів діяльності як важливої умови підготовки дітей з особливими освітніми потребами до навчання у загальноосвітній школі; створення умов для соціальної реабілітації та інтеграції дітей з особливими освітніми потребами, розвиток їх самостійності та життєво важливих компетенцій. Зміст корекційно-розвиткової роботи визначається з урахуванням особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами, мети, завдань та напрямів такої роботи. Мета: створення та забезпечення рівних можливостей для отримання доступної, якісної та ефективної початкової освіти, повноцінного психофізичного та особистісного розвитку, соціалізації та інтеграції дітей сліпих та зі зниженим зором через розвиток порушених фізичних та психічних функцій засобами корекційно-компенсаторного впливу. 1. Розвиток та виправлення функцій зору, подолання вторинних порушень пізнавальної, орієнтувальної діяльності, мовлення, фізичного розвитку. Компенсація і корекція порушень розвитку шляхом психолого-педагогічних (мовних, ігрових, музичних та ін.), лікувальних (медикаментозної, масажу, лікувальної фізкультури, фізіотерапії, психотерапії та ін.) методик з максимальним використанням засобів індивідуальної корекції.
Надання допомоги для засвоєння системи знань, умінь і навичок в обсязі, визначеному державним стандартом освіти, повноцінного розвитку особистості дитини, її пізнавальних і творчих здібностей. Адаптація навчально-розвивального середовища до пізнавальних можливостей дітей сліпих та зі зниженим зором для опанування ключових життєвих компетентностей. розвиток залишкового зору (школи для дітей зі зниженим зором), розвиток психічних і сенсорних функцій, розвиток мовлення, орієнтування в просторі та мобільність, соціально-побутове орієнтування, лікувальна фізкультура, ритміка. Мета: формування в учнів способів орієнтування, комунікативної діяльності, засвоєння навчального матеріалу, всебічний розвиток особистості, створення передумов для соціальної адаптації та інтеграції дітей. Розвиток особистості (когнітивної, емоційно-вольової, ціннісно-мотиваційної і поведінкової сфер) та формування комунікативних навичок за допомогою словесної та жестової мов. Удосконалення навичок спілкування на слухозоровій основі (використання збережених аналізаторів та розвиток слухового сприймання), сприймання та продукування мовлення. 6. Індивідуальна корекція порушень розвитку засобами лікувальних методик (медикаментозної, масажу, лікувальної фізкультури, фізіотерапії, психотерапії та ін.).
Основні напрями корекційно-розвиткової роботи: розвиток слухового сприймання та формування вимови; музично-ритмічні заняття; фонетична ритміка; психосоціальний розвиток, що забезпечується засобами словесної та жестової мов. Індивідуальна робота з розвитку слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення та формування вимови проводиться щоденно на індивідуальних заняттях. Кожен учень відвідує індивідуальні заняття не менше 3-х разів на тиждень. Індивідуальне заняття з кожним учнем повинно тривати не менше 20 хвилин. Мета: компенсація порушень мовленнєвого розвитку та створення умов для формування навичок вільної комунікації, що сприятиме включенню дітей з тяжкими порушеннями мовлення до суспільного життя.
Подолання виявлених порушень з урахуванням механізмів їх виникнення та з опорою на найбільш збережені компоненти мовленнєвої та пізнавальної діяльності. Формування здатності здійснювати комунікацію в різних сферах спілкування з урахуванням мотивації, мети та соціальних норм поведінки. Мета: формування пізнавальної діяльності, основних видів діяльності, емоційно-вольової сфери, позитивних характеристик особистості, мовлення, психомоторного розвитку школярів із затримкою психічного розвитку. Цілеспрямоване формування пізнавальної діяльності: розвиток сенсорно-перцептивної діяльності і формування еталонних уявлень; розвиток мнемічної діяльності різної модальності;формування мислиннєвої діяльності у взаємозв’язку з мовленнєвим розвитком; розвиток розумових здібностей шляхом опанування дій заміщення і наочного моделювання в різних видах діяльності (навчальна, предметно-практична); розвиток творчих здібностей. Формування навчальної та предметно-практичної діяльності (мотиваційного, орієнтовно-операційного і регуляційного компонентів): цілеспрямоване формування навчальної діяльності: вміння програмувати, контролювати, регулювати й оцінювати результати виконання завдань; всебічний розвиток предметно-практичної діяльності. Корекційний розвиток емоційно-вольової сфери: формування здатності до вольових зусиль, довільної регуляції поведінки; подолання вже сформованих негативних якостей особистості; попередження й усунення афективних, негативних відхилень у поведінці. Розвиток мовлення. Розвиток усного мовлення шляхом: корекції порушень звуковимови, одночасно з формуванням фонематичних процесів; розвиток лексики й граматичного ладу мовлення; розширення обсягу словника, уявлень про довкілля у процесі мовленнєвої й пізнавальної діяльності; формування управління й узгодження слів у реченні, зв'язного мовлення; ініціацію контакту, взаємодію та підтримування спілкування зі значущими дорослими та однолітками. Формування писемного мовлення у процесі: розвитку фонематичного, складового аналізу й синтезу; становлення синтетичних прийомів поскладового читання; формування мотивації оволодіння графічним зображенням букв й розвиток смислового програмування письмового висловлювання; формування мовних операцій. 5. Розвиток психомоторики. Формування рухових вмінь та навичок; розвиток координації рухів, спритності, сили, витривалості; розвиток відчуття ритму; розвиток правильної постави, ходи, грації, рухів; розвиток загальної та дрібної моторики; розвиток моторних функцій і дихання. Основні напрями корекційно-розвиткової роботи: розвиток психомоторики, розвиток мовлення, розвиток емоційно-вольової сфери, формування пізнавальної, навчальної та предметно-практичної діяльності. Мета: створення та забезпечення психофізичного та особистісного розвитку дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, корекції наявних порушень психофізичного розвитку та забезпечення умов для розвитку усіх психічних процесів, що сприятиме максимальній соціалізації таких дітей. Формування особистісних якостей дитини, розвиток і корекція всіх психічних процесів, сприяння психологічної адаптації та соціальної реабілітації дітей. Розвиток та подолання порушень мовлення (усного та писемного), дихання та голосу у дітей, попередження можливих вторинних розладів. Корекція та розвиток рухових порушень та недоліків фізичного розвитку, формування вмінь диференціювати рухи відповідно до ступеня мускульних навантажень, темпу рухів, підпорядкування рухів музиці.
Основні напрями корекційно-розвиткової роботи: розвиток та корекція психосоціального розвитку, корекція вад мовлення, лікувальна фізична культура, ритміка. Основним завданням корекційно-розвиткових занять для дітей з помірною розумовою відсталістю є формування у них навичок життєдіяльності в соціальному середовищі. Досягнення цієї мети забезпечується розв'язанням наступних завдань: соціальна адаптація дітей; корекція порушень розвитку; загальний фізичний розвиток у відповідності з їх можливостями. Основні напрями корекційно-розвиткової роботи: розвиток та корекція психосоціального розвитку, корекція вад мовлення, лікувальна фізична фізкультура, ритміка. У роботі з цією категорією учнів важливо приділяти увагу формуванню у них певного обсягу знань, адекватність поведінки та вміння діяти у конкретних життєвих ситуаціях. Розвиток психомоторики (гармонізувати психофізіологічний статус; збагачувати руховий репертуар; тренувати психомоторні функції та властивості (координованість, статична і динамічна рівновага, спритність, витривалість). Сенсорний розвиток, сенсорна інтеграція (розвивати моторну імітацію, збагачувати чуттєвий досвід, формувати полісенсорне сприймання, коригувати сенсорну гіперчутливість, розвивати відчуття ритму, (структурування середовища і діяльності), розвивати дрібну моторику та зорово-моторну координацію). Соціально-комунікативний розвиток (розвивати здатність виконувати соціальні норми та правила поведінки, підпорядковуватися інструкціям, формувати комунікативні вміння, у тому числі невербальні, стимулювати розвиток мовлення (активний та пасивний словниковий запас), формувати соціально-побутові навички). Вдосконалювати психомоторні функції та властивості (координованість, статична і динамічна рівновага, спритність, влучність, витривалість). Соціально-комунікативний розвиток (формувати здатність до наслідування ланцюга дій, формувати здатність до підтримки та ініціювання соціальної взаємодії, формувати комунікативні уміння та навички діалогу, стимулювати розвиток зв’язного мовлення, розвивати навички соціальної поведінки і компетентності, розвивати здатність брати участь у соціально-рольових іграх).
Емоційно-мотиваційний розвиток (розвивати довільність психічних функцій, розвивати та гармонізувати емоційну сферу, формувати емоційну саморегуляцію, розширювати інтереси (долання стереотипів), формувати пізнавальну та навчальну мотивацію). Для створення оптимальних умов оволодіння навчальним матеріалом з учнями, які потребують фізичного та (або) розумового розвитку, проводяться індивідуальні та групові заняття з корекції вад розвитку. Корекційно-розвиткові заняття проводять спеціалісти навчального закладу: вчитель-дефектолог, вчитель-логопед, вчитель фізкультури (інструктор з фізкультури), вчитель ритміки. Нормативи наповнюваності класів, виховних груп та поділу класів на групи під час вивчення окремих предметів у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для дітей сліпих та зі зниженим зором встановлюються відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 р. № 128. Згідно з рішеннями місцевих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування класи можуть ділитися на групи і при наповнюваності, меншій від нормативної, за рахунок зекономлених бюджетних асигнувань та залучення додаткових коштів. У складі спеціальної школи можуть відкриватися класи для дітей із складними вадами розвитку. Наповнюваність таких класів становить не більше 6 осіб. Структуру навчального року, графік шкільних канікул визначає загальноосвітній навчальний заклад відповідно до рекомендацій Міністерства освіти і науки України. aloneukr. календарне планування на 2020 для дітей з легкою розумовою відсталістю. Для розумово відсталих дітей переглянути. Для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату переглянути. Підготовчий, 1-4 класи: Математика (Л.С. Торба, Н.А. Іоганова, Л.Ф. Радченко); Українська мова (Трофименко Л.І.); Природознавство (Н.М.Лавріненко, Джантемірова І.Д.); Основи здоров’я (Марич І.А., Каплун І.Л.); Я у світі (Н.М.Лавріненко, Джантемірова І.Д.); Літературне читання (2-4 класи Бартєнєва Л.І.); Трудове навчання (Чеботарьова О.В.); Іноземна мова (Англійська). Календарно-тематичне планування (всі шкільні предмети). Навчальний рік 2017-2018: розклад канікул. Навчальні плани, програми 2017-2018 н.р. для дітей з особливими освітніми потребами. – забезпечення права дітей зі складними порушеннями розвитку на здобуття відповідного рівня дошкільної, початкової та базової середньої освіти відповідно до їх можливостей, здібностей з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку (діти зі складними порушеннями – це діти з порушеннями слуху, зору, тяжкими системними мовленнєвими порушеннями, тяжкими порушеннями опорно-рухового апарату у поєднанні з порушеннями розумового розвитку, затримкою психічного розвитку) Навчальний процес для дітей з особливими освітніми потребами (крім дітей з порушеннями розумового розвитку), організовується з урахуванням рекомендованих Міністерством освіти і науки адаптованих навчальних програм для 1-4, 5-10 класів. Програми для дітей з легкою розумовою відсталістю завантажити. Програми для дітей із затримкою психічного розвитку завантажити Навчальні плани - Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова ланка) Наказ МОН від 03.11.2004 р. № 849 - Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (ІІІ ступінь) Наказ МОН України від 02.11.2004р. Методичні рекомендації з тематичним плануванням до вивчення навчальних предметів у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Основи Здоров'я 5-10 класи. Розумова відсталість. Порушення зору. Порушення слуху. Для дітей з порушенням опорно-рухового апарату. Навчальні програми 2014 року. Для дітей з затримкою психічного розвитку. Для дітей з вадами слуху.
Пакет документів. Календарно-тематичне планування з розвитку психомоторики та сенсорних процесів у дітей з помірною розумовою відсталістю 1 клас Програма спеціальних корекційних занять (Підготовчий, 1-4 класи) Розробила : Жук Т.Я, вчитель вищої категорії, вчитель-методист СПІ №16 м.Київ. Укладач: Трикоз.В., старший науковий співробітник лабораторії олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки. КТП на урок Інклюзивна освіта скачати. Календарне планування. Допоміжна школа. Класи інтенсивної педагогічної корекції. Чтобы скачивать файлы Зареєструйтесь, або Увійдіть під своїм логіном. 12 Серпня 2014, 20:1Календарне планування для загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Зареєструйтесь, щоб мати можливість переглядати всі сторінки та файли, публікувати власні матеріали, отримувати сертифікати. Опубліковано: Ірина Куліковська Вт, 2015-02-10 17:4Календарне планування для загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Автор: Куліковська Ірина Василівна, вчитель української мови та літератури загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 5 м. Бердичева.
антиплагиат онлайн планування розумовою 2020 на легкою для календарне відсталістю дітей з аккаунты на клеш оф кленс с 9 тх. Искать. Юзеры. Опубликованно [17.12.2019] ds d3663lua a8 схема дітей на календарне планування 2020 легкою розумовою відсталістю для з джейлбрейк 9.3.Модератор. Город: Моздок Возраст: 23 Репутация: 418 Сообщений: 3Для дітей з розумовою відсталістю. Корекційно-розвивальні програми для учнів підготовчого, 1-4 класів з порушеннями розумового розвитку завантажити Кiлькiсть переглядiв: 1303Коментарi. Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка. Версія для друку. Дата останньої зміни 12 Вересня 2018. Для дітей з розумовою відсталістю. Для дітей з помірною розумовою відсталістю: Програми з математики 0-4 класи. Програма для спеціальних загальноосвітніх шкіл для дітей з вадами розумового розвитку (помірна розумова відсталість) (підготовчий) 1-й – 4-й класи ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО. Програма спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з помірною розумовою відсталістю ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ (ПІДГОТОВЧИЙ, 1-4 КЛАСИ). Програма спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з помірною розумовою відсталістю УКРАЇНСЬКА МОВА (ПІДГОТОВЧИЙ, 1-4 КЛАСИ).
Програми для дітей з легкою розумовою відсталістю завантажити Програми для дітей із затримкою психічного розвитку завантажити Перелік програм (наявних у ММЦ) для дітей з особливими потребами завантажити. За матеріалами сайту Міністерства освіти і науки України програми з рекомендаціями для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів інтенсивної педагогічної корекції (для дітей із затримкою психічного розвитку). Для розумово відсталих дітей. із помірною, тяжкою, глибокою розумовою відсталістю підготовчі - образотворче митецтво, для підготовчих, 1-4 класів.doc. Download. Географія 6-9 класи.doc. для дітей із помірною, тяжкою, глибокою розумовою відсталістю - математикв для підготовчих, 1-4 класів.doc.
для дітей із помірною, тяжкою, глибокою розумовою відсталістю - трудове навчання, для підготовчих та 1-4 класів.doc. Методичні рекомендації з тематичним плануванням до вивчення навчальних предметів у 5-х класах.doc. Образотворче (візуальне) мистецтво 5 – 6 класи.doc. Титульна сторінка на календарний план. ЗПР. Нова навчальна програма та календарні плани 2014-2015 р. підг.-4 класи. Нова навчальна програма для дітей з Підг. — 4 класи. Програми та календарне планування для розумово відсталих дітей 3 клас. Календарне планування математика Програма образотворче мистецтво Програма математика Програма природознавство Програма соціально-побутове орієнтування Програма трудове навчання Програма Я у світі Програма основи здоров'я Програма українська мова Програма фізична культура Літературне читання. Календарне планування Лікувальна фізкультура. Добрий день! Поділіться,будь ласка, календарним плануванням для дітей з легкою розумовою відсталістю 4 клас. ВідповістиВидалити. Відповіді. Відповісти. Lilia 24 вересня 2019 р. о 10:38. Календарне планування складено відповідно до Програм Міністерства освіти і науки України, рекомендованих для спеціальних загальноосвітніх шкіл для дітей з особливими освітніми потребами з українською мовою навчання. Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її корегування з урахуванням специфіки конкретного класу. Автор: Рудник Галина Богданівна.
Заклад: Стрийська ЗШ І ст. № 11, Львівська обл., вчитель – дефектолог. Тема: Календарне планування для 3 класу для дітей з особливими освітніми потребами на 2017 – 2018 навч. рр. Спрямування: для.
календарне планування 2 клас зі змінами 2020-2021 н р математика рівкінд оляницька. Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування. [ Додати статтю ]. Календарне планування 2 клас за новою програмою зі змінами 2016-2017 н.р. СКАЧАТИ. Джерело: pidruchnik.in.ua/sites/default/files/kalendarne_planuvannya_2_klas_zi_zminamy_2016-2017.rar. Категорія: Календарно-тематичне планування Додав: (04.09.2016) Автор: Шкільний світ. Переглядів: 23119 Рейтинг: 3.7/Всього коментарів: 0. календарне планування з математики 2 клас 1 семестр за Підручником Ф.М.Рівкінд,Л.В.Оляницької. Опубліковано: mitrofanchik Пон, 2014-08-04 09:3Планування. 2014/2010. Календарне планування з математики 2 клас 1 семестр за Підручником Ф.М.Рівкінд,Л.В.Оляницької. Автор: М.О.Володарська. Главная Учебники Математика 2 клас Рівкінд Оляницька. Твитнуть.
Поделиться. Запрошуємо тебе у «Королівство математики». Воно необмежено велике, яскраве і цікаве. Ступаючи крок за кроком його стежинами, ти будеш ставати мудрішим, адже, як говорить народна мудрість: «МУДРИМ НІХТО НЕ ВРОДИВСЯ, А НАВЧИВСЯ». Тут можна подивитись і скачати безкоштовно календарне планування 2 клас за новою програмою 2017-2018 н.р.
Календарне планування 2 клас Математика Богданович Календарне планування 2 клас Математика Рівкінд Ф.М. #Просматривайте этот и другие пины на доске Все для вчителя пользователя Евгений. #Логотипы. Подробнее. Календарне планування для 2 класу на І-ІІ семестр 2016-2017 року скачати в архіві ПРИРОДОЗНАВСТВО За підручником І. Грущинської, робочим зошитом Жаркової І., Мечник Л. ІНФОРМАТИКА За підручником Г. Ломаковської, Г.Проценко,Й. Ривкінда, Ф. Рівкінд; За робочим зошитом Н.
Балик, О. Барна (1 година на тиждень) ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я За підручником І. Беха, Т. Воронцової,. Пономаренко. Календарне планування для 2 класу з усіз предметів на 2017 -2018 навчальний рік за оновленою програмою. Просмотр содержимого документа «Образотворче мистецтво 2 семестр». О бразотворче мистецтво. 2 клас. Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів. 1-4 класи (зі змінами 2016 р.) Образотворче мистецтво : підруч. для 2 кл. загальноосвіт. навч. закл... Трач, М. І. Резніченко. 1-4 класи зі змінами 2016 р. Підручник Природознавство: підручник загальноосві. закл. Т.Г.Гільберг, Т.В.Сак,.: «Генеза», 201[Календарно-тематичний план з математики для 2 класу за типовою освітньою програмою під керівництвом О.В. Савченко, до підручника.О. Скворцова]. 48 kB. Завантажити безкоштовно планування. Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків математики в І семестрі 2019/2020 н.р.
за підручником для 2 класу «Математика» (С. П. Логачевська, Т.. Логачевська, О.. Комар), укладеного відповідно до типової освітньої програми Нової української школи авторського колективу під керівництвом Р. Б. Шияна. Математична освітня галузь впроваджується на уроках математики (3 год) й уроках курсу «Я досліджую світ» (1 год). Всього — 4 год на тиждень. Загальна кількість годин на рік — 128. Для учнів 2-х класів загальноосвітніх навчальних закладів, учителів початково! школи, методистів, студентів педагогічних коледжів та вищих навчальних закладів педагогічного спрямування, батьків. Пример из учебника. Календарне планування складено згідно з Державним стандартом початкової освіти (2018 р.), Типовою освітньою програмою для початкової школи, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко, та чинними підручниками для 1 класу. Для вчителів початкової школи. За підручниками : Українська мова (навчання грамоти). За підручником Н. Кравцової, О.
Придаток За підручником М. Вашуленка, О. Вашуленко За підручником. Пономарьової МАТЕМАТИКА. 1клас (2 семестр) 2019/2020 н.р, также купили. Календарне планування (відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко). 1клас (І семестр) 2019/2020 н.р. Нет в наличии. 25 грн. ГДЗ Математика 2 клас Ф.М. Рівкінд, Л.В. Оляницька теперь всегда будет у Вас под рукой, ведь Вы сможете просмотреть его не только дома с компьютера, а и в любом другом месте со своего смартфона или планшета очень просто, быстро и совершенно быстро. Учись и получай новые знания. Математика во втором классе станет гораздо проще в изучении, если пользоваться не только решебниками, а и цифровыми учебниками, которые доступны для загрузки и онлайн работы на нашем портале. Ждем Вас на нашем сайте! Ви тут: Головна 2 клас Математика Математика (Рівкінд, Оляницька) Математика (Рівкінд, Оляницька) Оцініть матеріал! (1 Голосувати).
Рік - 2012, Предмет - Математика. Tweet. теги. 2 клас (ІІ семестр) 2019-2020 н.р.
Календарне планування складено згідно з Державним стандартом початкової освіти (2018 р. «Підручники і посібники». Календарне планування складено згідно з Державним стандартом початкової освіти (2018 р.), Типовою освітньою програмою для початкової школи, розробленої під керівництвом О.Я. Савченко, та чинними підручниками для 2 класу. За підручниками : Українська мова та читання. Кравцової,. Романової,. Савчук. За підручником М. Вашуленка,. Дубовик, О. Вашуленко. За підручником. Пономарьової. МАТЕМАТИКА. Козак, О. Корчевської. Скворцової, О. Онопрієнко. Переглянути календарне планування Рекомендовано Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України.
(наказ Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України від 07. 02012 р. № 118). Основные сведения. Автор Оляницька Л.., Рівкінд Ф. М. Робочий зошит Математика 2 клас частина 1 Нова програма До підручника Оляницька Л.В. Автори: Оляницька Л.В. Рівкінд Ф. Вид-во: Освіта. Складова НМК Математика Посібник містить систему вправ, яка логічно доповнює матері. 12.50 грн. В корзину. Робочий зошит Математика 2 клас частина 2 Нова програма До підручника Оляницька Л.В. Складова НМК Математика ? Илона Пуринзова Вопрос задан 26 декабря 2019 в 1 - 4 классы, Математика. Комментариев (0). Добавить. Отмена.
"Что ждет тебя в ближайшем будущем?" - ответ даст быстрое гадание Екатерины "Великой". ©2020 edufaq.ru. Все права защищены. Запрещено использование материалов сайта без согласия его авторов и обратной ссылки. Авторизация. Логин или Email Пароль. Забыли пароль? Войти с помощью. ЦІНА - беспл. грн НУШ ✔видавництво - ГРАМОТА, 2018 ✔ (), ✔автор - Оляницька Л.В. ✅ Знайдете дешевше - повернемо 110% Замовити Календарне планування до Навчально-методичного комплексу з математики Л. Оляницької в Гала-маркет. (Календарне планування, на весь рік) ☎ 0-800-33-02-5Предмет - Методика быстро Новинки для 1 класу Методика быстро Дидактика НУШ Матеріали для НУШ Дипломи, свідоцтва МЕТОДИКА Математика 1 клас НУШ Дизайн і технології Я досліджую світ Українська мова Читання Русский язык Англійська мова Німецька мова Французька мова Польська мова Мистецтво Музичне мистецтво Образотворче мистецтво Логіка Трудове навчання Физкультура Канікули Інклюзівна освіта. Календарно-тематичне планування. МАТЕМАТИКА 1 клас. Календарний план складено відповідно до навчальної програми з математики 2011 р. За підручником «Математика» 1 клас, автори: М., Оляницька Л.. Учитель: _ Затверджено Голова МО: _ Затверджено Заступник директора з нвр: _ І семестр. № уроку Тема уроку Сторінка підручника (зошита) Дата Примітка. Розділ 1 Ознаки і властивості предметів. Календарні плани Календарне планування 1 клас за новою програмою. Список: Детальніше Конспекти та ін. Плани-конспекти. Англійська мова. 11 клас (за підручником О.Д. Файловий архів. Календарні плани. Календарне планування уроків Математики в 3 класі (за підручником Ф. Рівкінд, Л.. Оляницької). За новою програмою. Останні новини: Психолог Корисні сайти для психолога. Детальніше Зарахування дітей до 1 класу Онлайн заява для зарахування дітей до 1 класу До уваги батьків майбутніх першокласників!
Шкільний підручник для 2 класу з математики Ф.Оляницька Освіта 2012 рік!
Завантажити шкільні підручники для будь-якого класу онлайн. GDZ4YOU — з нами вчитись дійсно легко, відчуй це! Онлайн-підручник з математики для 2 класу. Підручник з математики у форматі.pdf для 2 класу. Ф.Оляницька. Українська мова навчання. Освіта. ? 05.08.2019 · Календарне планування 2 клас МАТЕМАТИКА (Богданович М.В.) І і ІІ семестр; Календарне планування 3 клас МАТЕМАТИКА (Рівкінд Ф.М., Оляницька Л.В.) Календарне планування 2 клас МАТЕМАТИКА 5/Календарно-тематичне планування 2 клас НУШ на 2019-2020 н р. geographer.com.ua/content/kalendarno-tematychne-planuvannya-2 Календарно-тематичне планування 2 клас (НУШ) на 2019/2020 навчальний рік. Скачати календарне планування для 2 класу можна у вкладеннях нижче (у самому кінці сторінки). Календарне Планування · Шкільні Свята · Визначні Географічні Дати · Методичні Рекомендації. Математика 3класс рівкінд задача 419. 2кл Математика Рівкінд- допоможіть скласти короткий запис задачі НА 3 гілках дерева 2кл Математика Рівкінд- допоможіть скласти короткий запис задачі НА 3 гілках дерева За малюнком склади рівності на множення і ділення 654 рівкінд. 2 клас Математика Рівкінд, Оляницька №489 На двох кущах сиділо 10 снігурів. Коли на Відповіді на 4 клас робочій зошит з математики до підручника м.богдановича с18 впр Математика 2 клас оляницька ст.32приклади160. Номер 465 математика третій клас. Ф. Ревкінд, Л.. Оляницька. видавничий дім Освіта Завдання 2 клас У театральній студії займалось а учнів перших класів, а Как записать условия задачи 211 из книжки Рiвкiнд, Л.. Как записать условия задачи 211 из книжки Рiвкiнд, Л..
10,984,878 заданий. Получите быстрый ответ на свой вопрос, уже ответил 1 человек: математики 2 клас рівкінд оляницька відповіді № 59 — Знание Сайт. Опубликовано 2 месяца назад по предмету Математика от 12345104математики 2 клас рівкінд оляницька відповіді № 59. Ответ. Ответ дан илона117. Кругові приклади вправа 334 математика 2 клас автор Рівкінд і Допоможіть розвязати завдання №451 з математики 2 кл.,Рівкінд. Математика 2 клас оляницька ст.32приклади160. Скласти і розвязати задачу за схемою 2 клас №335 ст.61, автори: Ф.М.Рівкінд і Здравствуйте. Математика. Підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів. • Автор: Ф.М.Рівкінд, Л.В.Оляницька • Видавництво: "Освіта" • Рік видання: 2012 • Сторінок: 160 • Формат файлу: pdf. Любий друже! Ось і промайнули твої перші літні канікули. А перший шкільний дзвоник покликав у свій рідний клас. І ми, автори підручника, вітаємо тебе, другокласника, з новим навчальним роком! Ступаючи крок за кроком його стежинами, ти будеш ставати мудрішим, адже, як говорить народна мудрість: «МУДРИМ НІХТО НЕ ВРО. математики 2 клас рівкінд оляницька відповіді № 241 спосіб 1) 13-4=9 (маш) залишилося після сходу 4 з дистанції 2) 9-2=7 9(маш) дійшло до фінішу 2 спосіб 1) 4+2=6 (маш) зійшло з дістанції 2) 13-6=7 (маш).
календарні плани для розумово відсталих дітей 7 клас. Легка розумова відсталість. НАКАЗ Від 26.08.2008 № 778 Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (ІІ ступінь) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку. Програми МАТЕМАТИКА для підготовчого та 1 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих учнів. Програма ПРИРОДОЗНАВСТВО для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Програма ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я для підготовчого та 1 класу загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Основи Інформатики 5-9 класи Тематичний розподіл програмного матеріалу для 7 класу спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей Тематичний розподіл програмного матеріалу для 5-6 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей Тематичний розподіл програмного матеріалу для 5-6 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей Тематичний розподіл програмного матеріалу для 8 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для глухих дітей. Навчальні програми для 5-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Програми з математики 0-4 класи. Для розумово відсталих дітей: · Навчальні програми 2015 року. · · · · Природознавство 6 - 9 класи. Програми для навчання дітей із затримкою психічного розвитку (для шкіл (класів) інтенсивної педагогічної корекції). · програми для підготовчого - 1-го класів (українська мова, читання, математика, музика, образотворче мистецтво, основи здоров'я, трудове навчання, фізична культура, Я і Україна). · програма з української мови 1-4-й кл. (2002 р.) · програми з російської мови та читання для підг.,1-4-й кл. · Комплекс програмно-методичного забезпечення «Зміст корекційно-спрямованого навчання і виховання розумово відсталих дітей у спеціальних дошкільних закладах» (програма ознайомлення з навколишнім, методичні рекомендації, дидактичні матеріали) О.Г.Блеч. –.: 2012 - 96с. ЗАВАНТАЖИТИ.
Типовий навчальний план спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів (ІІ ступінь) для розумово відсталих дітей з навчанням українською мовою. Освітні галузі. Навчальні предмети. Кількість годин на тиждень у класах. 7. 8. 9. Перевірити забезпеченість вчителів навчальними програмами, ведення поурочних та календарних планів та їх відповідність до навчального плану і Державного стандарту загальної середньої освіти; Вивчити зміст проведеної роботи, успішність учнів з предметів, передбачених навчальним планом, облік і ведення журналів, зошитів, щоденників. Положення про ПМПК. План роботи. Графік роботи. Мережа закладів району.
Гіперактивна дитина. Для дітей із затримкою розвитку психічних процесів. Для дітей із помірною розумовою відсталістю. Ви знаходитесь тут: Головна. Навчальні програми. Вкладення. Інформатика для 5 класу.doc. Музичне мист-во для 5-9 кл.doc. Музичне мистецтво для підг.-4кл.doc. Програми допоміжних шкіл для розумово відсталих дітей (початкова ланка) за новим Держстандартом. /ovcharenko/pochatkova_lanka.rar. Програми допоміжних шкіл за новим Держстандартом для розумово відсталих дітей. /ovcharenko/5-9-10-kl.rar. Програми допоміжних шкіл для дітей з затримкою психічного розвитку (початкова ланка) за новим Держстандартом. /ovcharenko/pochatkova_lanka_zpr.rar. Програми допоміжних шкіл за новим Держстандартом для дітей з затримкою психічного розвитку. /ovcharenko/programi_dlja_5kl.rar. Методична рада РМЦ. План МР, рішення. Звіти ЗНЗ, РМО. Методичний супровід Підвищення кваліфікації. План КПК. ППР. Тематика випускних р. - Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова ланка) Наказ МОН від 03.11.2004 р. № 842 - Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (ІІ ступінь) Наказ МОН України від 14.05.2007р. № 380. Програми для спеціальних загал. Для розумово відсталих дітей: Географія 6-9 класи. Математика 1-5 класи. Математика 5-10 класи. Образотворче (візуальне) мистецтво 5 – 6 класи. Основи Здоров’я 5-10 класи. Основи християнської етики 1-4, 7-11 класи.
Природознавство 6 - 9 класи. Соціально-побутове орієнтування 5-10 класи. Трудове навчання 4-10 класи. Трудове навчання 5-9 класи. Фізика і побутова хімія 7-9 класи. Програми розвитку для дітей. Підвищення кваліфікації. Перспективний план к Атестація педагогічн Перспективний план п Вчитель року.
Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах завантажити. Методичне забезпечення. Програми для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. для розумово відсталих дітей: "Розвиток мовлення", "Соціально-побутове орієнтування"; для дітей з тяжкими порушеннями мовлення У спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для дітей з тяжкими порушеннями мовлення та для дітей зі зниженим слухом у 5-7 класах на вивчення іноземної мови рекомендується додатково використовувати години варіативної частини навчального плану. У спеціальних школах (школах-інтернатах) для глухих дітей може вивчатися іноземна мова за бажанням учнів і батьків та наявності відповідних педагогічних кадрів за рахунок додаткових годин на освітні галузі. • Висоцька.Організація позакласної виховної роботи в спеціальних навчальних закладах для дітей з розумовою відсталістю (5-10 класи): Методичні рекомендації.Висоцька. –.: 201– 11• Мерсіянова Г.Професійно-трудове навчання у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах для розумово відсталих дітей: посібник Г. Мерсіянова –.: Педагогічна думка, 201– 80. • Мякушко О.Психологічний супровід корекційно-реабілітаційного навчання дітей шкільного віку з помірною розумовою відсталістю.
Програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей Частина 1 Частина Програми для 2-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів для для глухих дітей. Програми для 1-4 спеціальних класів загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня для дітей сліпих та зі зниженим зором зі складними вадами розвитку Частина 1 Частина Програмно-методичні рекомендації для 5-12 класів спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату для дітей з наслідками поліомієліту та церебральним паралічем (українська мова і література, російська мова, зарубіжна література, англійська мова, математика, історія України, географія, біологія) (формат Microsoft Word, 119296 bytes).
Календарне планування (ви Учням!
урядовий сайт для юн Виховна робота.Програма для 5-10-х класів ЗНЗ для розумово відсталих дітей (укл.Висоцька.М.) ПРОГРАМИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ЗДОРОВ'Я В УМОВАХ СПЕЦІАЛЬНИХ Н.З. Переглядів: 759 Завантажень: 68 Додав: specschool Дата: 22.02.2014 Коментарі (0). легка розумова відсталість (F70) - початкова школа підготовчий - 1-й класи. ПРОГРАМИ ДЛЯ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОБМЕЖЕНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ ЗДОРОВ'Я В УМОВАХ СПЕЦІАЛЬНИХ Н.З. Переглядів: 628 Завантажень: 70 Додав: specschool Дата: 20.02.2014 Коментарі (0). Пошук. - розвиток смислового плану вербальної інформації в процесі уточнення та диференціації основних семантичних парадигм, що складають основу логіко-граматичних конструкцій, смислоутворюючих зв'язків слів, аналогій, в ході розвитку умінь інтерпретувати абстрактно-переносний смисл прислів'їв Зазначена група дітей, на відміну від розумово відсталих, більше співвідносить емоційні вияви з ситуацією взаємодії, що дозволяє цим дітям краще регулювати свою поведінку. Визначаючи більш-менш успішно за зовнішнім виглядом емоції інших людей, діти із затримкою психічного розвитку часто не можуть охарактеризувати та визначити власний емоційний стан в тій чи іншій соціально-комунікативній ситуації. Инфоурок › Социальному педагогу ›Презентации›Презентація "Організація навчання для розумово відсталих дітей". Презентація "Організація навчання для розумово відсталих дітей". Скачать материал. библиотека материалов. Все классы Дошкольники 1 класс 2 класс 3 класс 4 класс 5 класс 6 класс 7 класс 8 класс 9 класс 10 класс 11 класс. Выберите учебник: Все учебники. Наші досягнення. План роботи центру. Освітня система міста. Нормативно-правова база. Навчально-виховний процес, що організовується для розумово відсталих дітей супроводжується веденням відповідної ділової документації. • Наказ про призначення індивідуального навчання • Індивідуальний навчальний план на рік. • Календарно-тематичне планування вчителя • Щоденне планування • Розклад уроків, погодженний з батьками • Облік індивідуальних занять ведеться в окремому журналі. • ____ Більше інформації про дітей з особливими освітніми потребами, у т.ч. з інвалідністю, можна знайти на блозі ПМПК за посиланням: pmpkvovr.blogspot.com. ПРОГРАМИ для розумово відсталих дітей. для 2-4 класів ЗНЗ (титулка): Математика для дітей з більшими пізнавальними можливостями. Математика для дітей з меншими пізнавальними можливостями. Українська мова. Читання. Класному керівнику. Методичні матеріали. Програми. "Мій конспект " та інші методички. Фотоальбоми. Підготовчий - В клас. Випуск 2015 року. 1- В клас. Програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Математика (5-10 класи). Російська мова (5-10 класи з навчанням мовами національних меншин). Фізика і побутова хімія (7-9 класи). Я і Україна (5-6 класи). Рельєфне малювання (для сліпих дітей) (5-7 класи). Трудове навчання (5-10 класи). Обслуговуюча праця (5-10 класи). Фізична культура (для дітей зі зниженим зором) (5-10 класи). Фізична культура (для сліпих дітей) (5-10 класи). Про затвердження Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів (II і III ступені) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, на 2005/2006 навчальний рік. Наказ МОН № 849 3 листопада 2004р. Навчальні плани, програми. Програми та методичні рекомендації для дітей з особливими освітніми потребами на сайті МОН України. 2014-15 навчальний рік. "Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа)" (28.01.2014) переглянути. "Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку" переглянути. Програми для 6-9 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей (Липа.О., Одинченко Л.К., 2009 р.) переглянути. для розумово відсталих дітей. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України. (Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-6901 від 17.08.2009). Київ - 2009 Пояснювальна записка. Практичні роботи, передбачені програмою 7 класу, покликані сформувати навички роботи з географічними картами, глобусом, окремими приладами. Особливе значення мають практичні роботи з контурними картами, без чого подальше вивчення шкільної географії значно ускладнюється. Курс VII класу „Географія світу” складається з двох розділів. Розвиток мови розумово відсталих дітей. План: ВСТУП 3 Теоретичні основи вивчення фонетико-фонематичного недорозвинення мови у молодших школярів з розумовою відсталістю. 4 І.Сучасні підходи до вивчення затримки психічного розвитку в учнів початкових класів 4 І.Аналіз недоліків розвитку усної мови у розумово відсталих дітей 7 І.3 Аналіз проявів фонетико-фонематичного недорозвинення мови у молодших школярів 10 ІВступ 2 Розділ Основи корекційного виховання розумово відсталих дітей 5 1.1 Основні підходи у вивченні морфології на уроках української мови в 5-7 класах в рамках розвиваючого навчання 20 2.глибокою розумовою відсталістю – українська мова, 1-4 класів - для дітей із помірною, тяжкою, глибокою розумовою відсталістю “Я і Україна (довкілля), 1-4 класів - для розумово відсталих учнів – читання (з навчанням мовами національних меншин), 5 – 10 класів - для розумово відсталих дітей – математика, фізика і хімія у побуті, 5-10 класів - для розумово відсталих учнів – Я і Україна, природознавство, географія, основи.
(Лист Міністерства освіти і науки України №1/11-6900 від 17.08.2009). Київ – 200Пояснювальна записка. Програма з математики для 5-10 класів складена відповідно до навчального плану спеціального загальноосвітнього навчального закладу для розумово відсталих дітей із тижневим навантаженням від 4 до 5 годин. Основними завданнями викладання математики є: - формування доступних кількісних, просторових, часових уявлень та понять, знань про величини, основи наочної геометрії; - корекція та розвиток психічних процесів, Перевірка показала, що вчителі працюють за навчальною програмою для спеціальних загальгальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей українська мова 2008 року та підручниками : 7 клас Сидоренко І.2000 року видання, 8 клас – Глущенко О.Ф., 1996 року видання; 9 клас Турчинська.Є 2000 року видання, 6 клас Турчинська.Є. 1996 року видання, рекомендованими Міністерством освіти і науки, молоді та спорту. України. У 10 класі підручників української мови немає.
Календарні плани і щоденні плани ведуться в друкованому вигляді. Перевіркою робочих зошитів з української мови було виявлено: У 6 класі зошити в обкладинках, перевіряються роботи систематично. календарне планування 2клас для дітей з розумовою відсталістю. Міністерство освіти і науки України виклало у новій редакції Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку. Змінено типові навчальні плани 12 червня 2019193Середній бал: 0 із Міністерство освіти і науки України виклало у новій редакції додатки 1, 3–5, 7, 10, 15, 18 і 19, у яких викладено Типові навчальні плани спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів II ступеня для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку.
Медіаосвіта. Усі Предмети Одним Файлом. Українська Мова. Згідно нормативів діти з розумовою відсталістю можуть навчатися: • у спеціальних ЗНЗ;(за погодження батьків) • у навчально-реабілітаційних центрах; • у спеціальних та інклюзивних класах ЗНЗ.(за можливості матеріальної бази та організації навчального середовища у ЗНЗ). Календарно-тематичне планування складається згідно Типового навчального плану, відповідно до вимог навчальної програми з урахуванням особливостей розвитку дитини. За відсутністю спеціальних підручників вчитель індивідуально обирає навчальний матеріал за підручниками загальноосвітньої школи. Для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Програма з лікувальної фізизичної культури (7-10 класи) завантажити Програма з лікувальної фізичної культури (підготовчий, 1-6 класи) завантажити Програма «Корекція мовлення» для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (1-4 класи) завантажити Програма "Корекція розвитку" (підготовчий, 1-4 класи) завантажити Програма "Соціальна адаптація першокласника" (1 клас) завантажити Програма "Розвиток пізнавальної діяльності" (підготовчий, 1 класи) завантажити Корекційно-розвивальні програми для учнів підготовчого, 1-4 класів з порушеннями розумового розвитку завантажити Кiлькiсть переглядiв: 1372Коментарi. Програма з корекційно-розвиткової роботи «Цікавий світ Монтессорі» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Дишлюк Т.Чеботарьова О.В.). Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лего-конструювання» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Лапін.В.). Програма з корекційно-розвиткової роботи «Соціально-побутове орієнтування» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автор: Ярмола Н.А.). Програми для дітей з легкою розумовою відсталістюзавантажити. Програми для дітей із затримкою психічного розвиткузавантажити. Навчальні плани. - із помірною розумовою відсталістю підготовчі - образотворче митецтво, для 1-4 клас ів - для дітей із помірною розумовою відсталістю - трудове навчання, для підготовч их та 1 -4 класів - для дітей із помірною розумовою відсталістю - українська мова, для підготовчих та 1-4 класів - для дітей із помірною розумовою відсталістю "Я і Україна(довкілля) для підготовчих та 1-4 класів - для розумово відсталих учнів - читання (з. Календарне планування Каталог розробок Головна » Файли » Календарне планування Дошкілля [1] 1 клас [46] 2 клас [25] 3 клас [16] 4 клас [12] 1-4 класи [30] У розділі матеріалів: 128 Показано матеріалів: 1-12 Сторінки: 1 2 3 3 клас. ІІ семестр. Упорядники: Кубасова Ірина Володимирівна і Роменська Наталія Юріївна, учителі початкових класів Запорізького навчально - виховного комплексу №103 клас Переглядів: 21 Завантажень: 3 Додав: ИринаВладимировна Дата: 28.06.2015 Коментарі (0). 3 клас. І семестр.
Календарні плани, програми. Календарний план.Підгот.клас. Календарний план. Підгот.клас.Календарний план 2 кл.ІІ сем. Календарний план 2014-15 р. 2 клас Календарне планування уроків розвитку зв’язного мовлення у 2 класі. Ваша оценка: Поділитися. Нажмите, чтобы поделиться на Twitter (Открывается в новом окне). Нажмите здесь, чтобы поделиться контентом на Facebook.
(Открывается в новом окне). Нажмите, чтобы поделиться на LinkedIn Календарно – тематичне планування 2 клас (за оновленими програмами) Нажмите, чтобы поделиться на LinkedIn Календарне планування для 2 класу на І-ІІ семестр 2016-2017 року.
Календарне планування з англійської мови 2 клас 2016-2017 н.р. Календарне планування з англійської мови 2 клас ІІ семестр 2016 -1Календарне планування з трудового навчання 2 клас за новою програмою зі змінами 2016-2017 н.р. Календарне планування з фізкультури 2 клас 2016-2017 н.р. Календарне планування інформатика 2 клас 2017-2018 навчального року. ‹ Календарне планування навчання грамоти на ІІ семестр 1 клас 2016-2017 вгору НУШ. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.(додаткові матеріали). №. тема уроку. ĉ. календарне планування Оліфировська.doc. (56k). 4 клас. 5 клас. 6 клас. Освіта дітей з особливими потребами. урядовий сайт для юн Гурткова робота. Головна » Файли » ПРОГРАМИ » легка розумова відсталість (F70) - початкова школа 2-4-й класи. [ Викачати з сервера (1.62 Mb) ]. 20.02.2014, 23:5Для дітей з помірною розумовою відсталістю: · · · · Инфоурок › Начальные классы ›Другие методич. материалы›Календарне планування І семестр 3 клас за програмою із затримкою інтелектуального розвитку (інклюзия). Календарне планування І семестр 3 клас за програмою із затримкою інтелектуального розвитку (інклюзия). Календарно тематичне планування за новою програмою, всі предмети скачати безкоштовно. На Останній дзвоник. Школьные сценки.
До Міжнародного Дня захисту дітей 1 червня.
До Дня молоді. Для Першого дзвоника. Календарне планування мистецтво 3 клас НУШ Рубля. Hits: 2Календарне планування 2 клас ІІ семестр НУШ Шиян. Hits: 850. Календарне планування українська мова 1 клас НУШ ІІ семестр Наумчук. Помните 11 глаголов-исключений, которые относятся ко второму спряжениюВыучить их просто так, без четверостишия и рифмы, как этому учат в школе, непросто. Рифмизация — это один из приёмов мнемоники, техники, которая облегчает запоминание нужной информации. Мы вспомнили десять способов, которые помогут запомнить правила русского языка. Солнце Раннее дети. Деловой Маректинг Продвижение В Социальных Сетях Книги Для Чтения Картинки Цифровой Маркетинг Инфографика Carte De Visite. grafika magazine, #11Орієнтовне календарне планування на І-й семестр до підручника «Я досліджую світ» для 2 класу закладів загальної середньої освіти (автори Воронцова Т.В., Пономаренко.С., Хомич О.Л.,Гарбузюк І.В., Андрук Н.В) за типовою освітньою програмою НУШ - 2, розробленою під керівництвом Шияна Р.1Календарне планування уроків української мови в 2 класі НУШ за навчально-методичним комплектом «Я дружу зі словом». Пономарьової (І семестр). 1Календарне планування уроків української мови в 2 класі за навчально-методичним комплектом «Я дружу зі словом». Пономарьової (ІІ семестр). 1Кале. Календарно - тематичне планування індивідуального навчання для дітей з легкою розумовою відсталістю, Я у світі, трудове навчання, фізична культура, математика, російська мова, основи здоров'я, образотворче мистецтво, музичне мистецтво, природознавство, фізична культура, українська мова. Натисніть "Подобається", щоб слідкувати за оновленнями на Facebook. Правила поведінки в гостях.
Уникнення конфліктів з іншими людьми. Людські чесноти. 22.1Тема 2.Людина серед людей. Людина у світі. (7 год.) Орієнтовне календарно-тематичне планування. уроків з інтегрованого предмету «Я досліджую світ». за підручником «Я досліджую світ», автори: О.. Волощенко, О. Козак, Г.. Остапенко. класпереповідає події з власного життя; Сайт. Об’єднується з іншими дітьми у групу для навчання та гри; ініціює спільні справи, ігри, розваги; обчислює суму (додає), різницю (віднімає)) зручним для себе способом у межах 100; залучає людей, зокрема й тих, які відрізняються від нього неї, до спілкування, гри, навчання; робить висновок про те, як спільні ігри можуть допомогти налагодити стосунки; уважно вислуховує думку співрозмовника, висловлює свій погляд, шануючи. Календарне планування уроків для 2 класу з українською мовою навчання. Календарне планування для 2 класу з усіз предметів на 2017 -2018 навчальний рік за оновленою програмою Категория: Начальные классы. 16.09.2017 21:28 1429 Новости проекта.
11.05.20. Инструменты учителя для онлайн-обучения будут доступны до 15 июня! 08.05.20. 1Орієнтовне календарне планування на І-й семестр до підручника «Я досліджую світ» для 2 класу закладів загальної середньої освіти (автори Воронцова Т.В., Пономаренко.С., Хомич О.Л.,Гарбузюк І.В., Андрук Н.В) за типовою освітньою програмою НУШ - 2, розробленою під керівництвом Шияна Р.1Календарне планування уроків української мови в 2 класі НУШ за навчально-методичним комплектом «Я дружу зі словом». Орієнтовне календарно-тематичне планування.
Ви тут: Home Математика Календарне планування 2 клас нова програма (оновлено 2016). 2 клас нова програма (оновлено 2016). Деталі. Категорія: Планування з математики. Останнє оновлення: 30 серпня 201Автор: Super User. Назва: Календарне планування уроків математики у 2 класі. Підручник. "Математика" 2 клас, автори Богданович М.., Лишенко Г. Формат. Написання календарних планів освітнього процесу на квітень місяць у ясельній групі. Самоосвіта «Універсальні дидактичні ігри для дітей від 2 до 6 років» (методичний посібник «Дошкільна освіта»). План самоосвітньої роботи вихователя Резнік Л. О. молодшої «Б» групи «Веселка» дошкільного навчального закладу №4 «Сонечко» у період карантину з 12.03.2020 – 03.04.2020 р. Дата.
Тема. Розрахована вона на дітей з легкою розумовою відсталістю. Необхідно констатувати, що програм для дітей раннього віку з відставанням у інтелектуальному розвитку на сьогоднішній день не існує. Немає також програм для дітей шкільного та підліткового віку, програми розвитку та адаптації дорослих з розумовою відсталістю. Дитина з помірною розумовою відсталістю може оволодіти механічною лічбою до 100, кількісним складом числа до 10. На сьогоднішній день існує багато методів альтернативного навчання лічбі за допомогою технічних засобів, якими ці діти можуть вільно користуватися. Діти з важкою розумовою відсталістю самостійно контакт не ініціюють.
календарне планування на 2021 для дітей з легкою розумовою відсталістю
Коментарі
Дописати коментар